sti-wrx
-
הודעות
86 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי sti-wrx
-
שלום מישהו יוכל לעזור לי ולהגיד לי מה המידת רמקולים הקדמיים שאפשר להכניס בדייהסטו שרייד 93? (רמקולים קטנים שממוקמים על הדשברוד). תודה רבה
-
כבר קניתי 5.25 לא יכנס בשום אופן 5 ורבע מאחורה?
-
שלום קניתי קומפוננטים 6.5 " מורל טמפו ל206CC 2003 שברשותי. מאחורה קניתי רמקולים 5.25" של מורל פולס. רציתי לשאול האם ניתן להתקין את ה5 ורבע מאחורה? (בCC הרמקולים האחוריים באים בצדדים) חלק אומרים לי שיש מאחורה 4" ולא יכנס בשום דרך וחלק אומרים לי שיכנס עם הגבהה או בקומבינה אחרת . רציתי לשאול לפני שאני מתרוצץ בין מתקינים האם ניתן להתקין ואם כן כיצד? אבקש תשובה רק ממי שיודע בוודאות. תודה רבה
-
אני מחפש שטיחים כאלו לרכב (תמונה-צד שמאל למעלה). http://homepage.ntlworld.com/steven.traver/ss1.jpg מישהו יודע היכן ניתן להשיג כאלו או משהו דומה בארץ?
-
1.לא כ"כ הבנתי אותך .מקדימה עדיף את הפולס או הטמפו? 2.אמרת ש6X9 יכנס עם חיתוך של המגש האחורי.מדובר בCC קבריולט,אין לי מגש אחורי .הרמקולים האחוריים הם בצדדי האוטו אז אני יצטרך לקחת 5.25מורל ?
-
נכון ...רק המתאם RCA והקיט למגבר זה כמה מאות שקלים. לכן אני עדין נשאר עם האופציה של 2 קומפוננטים,2 אחוריים ו2 טוויטרים. 1.מה ההבדל בין מורל טמפו למורל פולס? מה עדיף ? 2.הרמקולים שהבאת לי של JBL הם 6X9 .המקום שלי מאחורה זה 5.25 .זה יסתדר? 3.לא עדיף שהרמקולים האחוריים יהיו גם מתוצרת מורל ? (אני מזכיר שהמערכת המקורית שלי באוטו מוציאה פחות מ25W). תודה
-
מקדימה לקחת את אלו http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=23401 או אלו? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142 מאחורה אני אשים את אלו http://www.bobsound.co.il/details.php?vid=305 מה זה הדברים שמגיעים חוץ מ2 הרמקולים ?
-
?????
-
אפשר דגמים ספצייפים של 2 החברות ?
-
ברשותי 206CC 2003.יש באוטו מערכת מקורית שהגיעה מהחברה. אני לא מפונק גדול,אבל שומעים במערכת לא טוב. רציתי להשקיע על מנת לשפר את השמיעה במערכת.אני לא מתכוון להשקיע במערכת אחרת,סאב ומגבר. אני צריך המלצה ל-2 רמקולים קדמיים (קומפוננט וטוויטרים) ו2 רמקולים אחוריים. אני לא יודע כמה RMS וכל הדברים האלו המערכת המקורית מוציאה,לכן אבקש עזרה מהמומחים פה בפורום כדי להגיע לנצילות מקסימילית של הרמקולים (חשוב שישמעו איכותי כמה שניתן גם שהגג פתוח). תקציב עד 1200 שקל. תודה רבה
-
קניתי CC 2003 ויש לי מספר שאלות: 1.בנסיעה המד של החום מנוע נמצא באזור ה3/4 (ולא בחצי כמו במכוניות שנסעתי עד כה),האם יש סיבה לדאגה? 2.בעצירה המחשב דרך (במרכז הרכב איפה שהתצוגה של הרדיו) מראה לי את הסימון 0/100 ובהמהלך הנסיעה זה עולה, מה זה? 3.הצופר בצד שמאל לא עובד,רק בצד ימין.האם זה דבר יקר לתקן ? 4.המזגן מקרר בכל הפתחים פרט ל-2 פתחים שמשם יוצא אוורור ולא קור,מה יכולה להיות הבעיה? 5.כמה לוקחים על טיפול רגיל בחברה ,ומה צריך לדאוג שיעשו בו ? (שמנים ופילטרים?) 6.איפה נמצא החייישן שמראה טמפרטורה בחוץ,כי במחשב דרך לא מופיע לי המעלות אלא קו ? תודה רבה
-
סליחה על ההקפצה אבל אני מחפש סאב ל206 CC (בגאז' קטן).אני יכול להביא את הסאב המדובר באשכול של סוני ב500 שקל . האם כדאי או שיש אלטרנטיבות טובות יותר מזה (חדש בלבד,לא יד 2) במחיר הזה? תודה
-
בבואי לעשות ביטוח לרכב שאלו אותי מי הנהג העיקרי ברכב (נוהג בדרך קבע ברכב)? רציתי לשאול לגבי סעיף זה ,במידה ואני מעונין לעשות ביטוח חובה+מקיף לרכב לנהג מבוגר ונהג חדש ולמרות שהחדש ינהג עליו רוב הזמן האם ניתן להגיד שהנהג העיקרי ברכב הוא הבוגר על מנת שהתעריפים יהיו זולים יותר? תודה.
-
שלום האם יש הבדל בין 206CC 1600 אוטומט שנת 2001 לבין השנים לאחר מכן (2002 ואילך). תודה.
-
אני עומד לקנות 106 XS 98 אוטומט. האוטו עבר 150,000 ק"מ ללא שיפוץ/החלפה של תיבת הילוכים. אני יודע שלאוטו הזה יש בעיות עם הגיר האוטומט ורוב המכוניות שחיפשתי בטווח הקילמוטרז' הזה הגיר הוחלף/שופץ. האם זה סיכון לקנות כזה אוטו ?
-
שלום יש ברשותי מאזדה 6 2003 עם אזעקה. שאני דורך את האזעקה (שאני יוצא מהאוטו) החלונות לא עולים בצורה אוטומטית ויש לסגור את החלונות לפני הפעלת האזעקה? 1.רציתי לשאול כמה עולה צ'יפ לאזעקה +- שיגרום לחלונות להעלות בהפעלת האזעקה? והיכן ניתן לעשות זאת ? 2.נאמר לי שזה גורם לבעיות בחלונות.מכיוןן שזה מאמץ את המנוע של החלונות שכן כל פעם נסגרים בבת אחת 4 חלונות וזה יוצר עומס על המנוע.זה נכון? תודה רבה
-
עזרהלפני פנייה לעו"ד-הרשלנות של קומיפיוטסט (פעם זה היה "דחוף" למישהו)
sti-wrx פרסם הודעה בנושא של sti-wrx בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
"אני רואה במצבר גמור משהו כמו דלק גמור. למשאל אם אמרו לך שמערכת הדלק תקינה, למחורת נגמר הדלק והאוטו לא מניע..." מה הקשר?!??? כמו שהם יכולים לקחת 600 שקל על בדיקה שידאגו להגיד ללקוח מה המצב של המצבר (במיוחד כאשר המצב כ"כ קיצוני והמצבר לפני פריקה). באוטו אין שום בעיות חשמל (הוא עבר בדיקה יסודית במוסך).המצבר הוא לא חדש. אם יהיו פה תגובות ענייניות יותר,זה יוכל לעזור לי מאוד לפני פנייה אליהם . תודה רבה -
שלום לפני יומיים לקחתי רכב מאזדה 6 2003 לבדיקה לפני קנייה.למרות שהמוכנסניק שמטפל ברכב אמר שהאוטו במצב מעולה.הגעתי לבדיקה,שילמתי 600 שקל (!!!) לקומיופטסט ראשל"צ על בדיקה שארכה פחות מחצי שעה ובסיום קיבלתי דף פירוט.נמצאו מספר אבחנות לגבי מערכת קירור,פגיעות בפח,צמיגים שחוקים וכו... סעיף מסר 11 הולך כך: מערכת תאורה (כולל מצבר) מסומן עם וי (תקין ללא שום פירוט של אבחנות ). יום למחרת,המצבר פורק ואוזל מהר (המוכר אמר שהמצבר חלש),התניעו לי וכרגע האוטו מכובה,כדי להגיע למוסך להחלפת מצבר צריך להניע שוב ולא לכבות את הרכב.בנוסף גילתי 3 מנורות שרופות (מספר רישוי,אור חנייה ואור ערפל אחורי). רציתי לשאול לפני שאני ניגש להחליף מצבר האם כדאי ללכת לקומיוטסט ולדרוש את מה שמגיע לי,שכן בבדיקה חתומה ע"י בוחן מורשה אין שום התייחסות לתקלות שקורות יום למחרת והאם כדאי לפנות לעו"ד. זקוק לעזרה! רב תודות.
-
אני כנראה ילך על האוטו הזה...עכשיו צריך להתחיל בחיפושים של אוטו שמור 1.הפחידו אותי קצת התגובות פה על התקלות המשמעותיות שיש ברכב (גיר שהלך,מגנונים שונים וכו...).ייתכן שבגלל זה הרכב נמכר במחיר מתחת למחירון ?הוא נחשב לאוטו נשחק/בעייתי? 2.מה הצריכת דלק הממוצעת של האוטו ? כל מקום אני רואה נתונים אחרים . 3.יש משהו ספציפי שכדאי לבדוק באוטו לפני שאני קונה אחת ? תודה
-
אני מחפש רכב יד שניה למשפחה.חשבתי על הכייון של פורד מונדיאו שנים 2002-2006. נאמר לי שמתיחה אחת נעשתה לאוטו בשנת 2005 ומתיחה אחת ב2002 או 2003 1.רציתי לשאול מתי נעשתה המתיחה הראשונה 2002 או 2003 ? איך האוטו בכלליות?אשמח לשמוע כל מידע לגבי האוטו בכל כייון שהוא. תודה
-
הענין הוא שבדר"כ קפיצה בין שנה לשנה ברכבים כאלו היא יותר מתונה ופה יש קפיצה של 7000 שקל בגלל זה חשבתי שיש איזה שינוי בין 2 הדגמיםן אבל אם אתה אומר ש2 הדגמים אותו דבר בדיוק (פרט לשנת יצור) אני אלך על ה2001. בקשר לרמות גימור,רציתי לשאול אילו רמות גימור קיימות במזדה 626 5 דלתות שנת 2001 תודה...
-
שלום אני מחפש מאזדה 626 מהשנים 2002-2001 (תצורת 5 דלתות) 2002 שנת הייצור האחרונה של המאזדה 626 לאחר בדיקה במחירון לוי יצחק ראיתי שההבדל במחירון בין 2 השנים הוא קרוב ל7000 ש"ח (56000 מול 63000) רציתי לשאול מה הסיבה והאם קיימים הבדלים בין 2 שנות הייצור? תודה רבה
-
שלום אני מבקש חוות דעת על מאזדה 626 שנתונים 01-02 (אחרונים) בגרסאת ה5 דלתות איזה אבזור מקבלים בדגם,התנהגות,מחירי חלפים,ביטוחים וכל מידע שיעזור לי לגבש החלטה יתקבל בברכה. תודה רבה
-
אני נהג חדש שמסיים בקרוב את התקופת ליווי שלו ואני מחפש רכב לקניה עם אחותי (אוטומט בלבד).ההתלבטות כרגע היא בין הונדה הצבאק שנים 92-95 לבין מיצובישי קולט 93-96 (שתיהם כאמור בגרסא האוטומטית). אשמח לשמוע חוות דעת על 2 הרכבים מכל הבחינות (דלק,אחזקה,טיפולים,נוחות וכו...) ומי מהם מומלצת יותר? תודה רבה
