Jump to content

sti-wrx

  • הודעות

    86
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sti-wrx

  1. שלום קניתי מכשיר בלקברי 9700 מחנות פרטית,אני תחת רשת סלקום ומנוי לחבילת אינטנט DATA חודשית (לא הBBM). נכנסתי לאתר הזה כדי להוריד פייסבוק למכשיר http://na.blackberry.com/eng/devices/features/social/facebook.jsp ואילו הדרישות שהתוכנה דורשת A data service plan from your wireless service provider A BlackBerry smartphone with 64 MB of memory 1.3 MB of available device memory BlackBerry® Device Software v4.5 or later (to find your software version, click Options on the smartphone Home screen, then click About) Access to Browsing Service. If you don't have access to Browsing Service, download Facebook for BlackBerry smartphones v1.6 כאמור יש לי חבילת DATA,זכרון פנוי,גרסאת תוכנה מעל 4.5 והורדתי את התוכנה שיש בקישור . לאחר שאני מחבר את הבלקברי למחשב אני מקבל את ההודעה הבאה: http://img94.imageshack.us/img94/9610/42573645.png למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה? (בשירות של סלקום לא עוזרים לי).
  2. זה קצת מורכב לי מה שהבאת בנוסף גם אני לא יכול להתיז ספריי צבע,איפה שיש ריפוד שחור יש עליו תפירה אדומה . אני מחפש ספריי/קרם שיביא לתוצאות הכי נורמליות בלי צבע ובלי פרויקטים . תודה.
  3. מבחינת החומר ששמתי,אני לא יודע אם זה גרם נזק או לא-פשוט התוצאות לא היו לשביעות רצוני . לגבי ההצעה לפנות לחברות שמתעסקות עם חידוש מושבי עור אני חושב שאוותר כרגע בשל העלות הכספית שאני מניח שתהיה גבוה. העור לא במצב גרוע ואפילו במצב די סביר,לכן אני מחפש חומר טוב שישחזר כמה שאפשר וישמור על העור למשך שנים נוספות. תודה.
  4. שלום ברשותי 206CC עם מושבי עור שנת 2003. המושבים נסדקו בצדדים,באמצע התייבשו ודי הזדקנו ואיבדו את הברק. Uploaded with ImageShack.us קניתי ספריי שחור ב50 שקל,התזתי והוא לא ממש עזר לטפל בהם. אמרו לי שיש כל מיני סוגים של משחות/קרמים שמורחים על המושב. רציתי להתייעץ לגבי משהו שאתם ממליצים להשתמש, במידה ואין את המוצר בארץ אין לי בעיה להזמינו מאיביי,אני רק זקוק לשם המוצר. תודה רבה.
  5. כנראה שנמצא הפתרון לבעיה. המד דלק מזייף בצורה חריגה ולכן כל פעם שהאוטו בלי דלק הוא נכבה (הדלק באוטו נגמר שהמד דלק מראה על מיכל כמעט באמצע). דיברו איתי במוסך על מצוף דלק,רציתי לשאול לגבי המצוף בפזו,האם אפשר לתקן ?מה זה בדיוק החלק? האם ניתן להשים משומש?עבודה מסובכת וכל דבר שיאפשר לי לקבל החלטה אם לתקן או לא? תודה רבה.
  6. בוצע החלפת חלק נוסף ב200 ש"ח והבעיה לא נפתרה
  7. יש לי בעיה והאמת אני די מיואש יש לי 206CC 2003 1.6 אוטומט. אני מטפל באוטו רק במורשה. לאחרונה החלה בעיה שהאוטו נכבה במהלך נסיעה (במיוחד בימים חמים,בעמידה בפקק,בהפעלת מזגן). החליפו לי אלטרנטור (1500 ש"ח) והבעיה לא הסתדרה. לאחר מכן החליפו מחבר של המצערת (400 ש"ח),וכרגע שהבעיה ממשיכה אמרו לי שיחליפו מצערת (2000 ש"ח רק החלק). האמת אני די מיואש,מישהו יודע איך מה יכולה להיות הבעיה ? תודה רבה!
  8. תודה רבה לך. תוכל להביא לי קישורים ל2 החלקים באיביי? (שאני מחפש את מה שכתבת לי זה לא מוצא לי את החלק) תודה.
  9. אני מחפש את החתיכת אלומיניום בתיבת הילוכים (פז'ו 206 1.6 אוטומט 2003). Uploaded with ImageShack.us מישהו יוכל לעזור לי ולהגיד לי מה עליי לחפש בגוגל (איך נקרא החלק/מק"ט).? תודה רבה.
  10. יש לי תקלה ברכב . לאחרונה הרכב מתכבה באמצע נסיעה,אחת לכמה זמן. בימים האחרונים האוטו נכבה בתדירות גבוהה (במיוחד שאני פותח מזגן)-הרכב 1.6 אוטומט נדלקת נורה שדומה לנורה של המצבר .ובספר הרכב רשום לגבי הנורה:"אבחון מנוע אוטומטי - נורת אזהרה". למישהו יש כיוון מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה:
  11. דיברתי עם לובינסקי והם לא הביאו לי תשובה. אני כמעט בטוח שמדובר על מראה של 206 רגילה שהרכיבו על הCC שלי ,לכן אם למישהו יש פתרון איך המראה החשמלית יכולה לפעול אשמח לשמוע . תודה רבה!
  12. סליחה על ההקפצה לא הייתי בארץ אבל אם מישהו שומע מכירה של פלסטיק הנ"ל לכרית אוויר פזו 206CC 2003 אשמח לקבל ה"פ בנושא תודה רבה
  13. הבעיה היא שאין את הפלסטיק הזה לבדו בפירוקיות. לפלסטיק צמודה כרית האוויר וזה הרבה כסף לחבר את כל העסק.
  14. ברשותי 206CC 03. קניתי את האוטו עם סדק בדשבורד באזור של כרית האוויר. היה לי חשד שהרכב עבר תאונה ולכן כריתי אוויר נפתחה אך בבדיקה אמרו שהוא נקי לחלוטין מתאונות (אפשר גם להציץ מתחת ולראות את הכרית בפנים. הבעלים הקודם אמר שהסדק כתוצאה מכך שהברכיים של הנוסע שלצד הנהג פוגעות בדרך כלל באזור הזה. בכל מקרה,יש לי סדק בדשבורד שניתן לראות בתמונות שדי מכער את האוטו ,ניסיתי להדביק עם מספר דבקים (אפוקסי,מהיר וכו...) וזה לא עזר .אין כמעט אחיזה בין 2 חלקי הפלסטיק ולכן זה מתפרק אחרי זמן מה. Uploaded with ImageShack.us רציתי לשאול לגבי עצות להעלים את הסדק? האם יש דבק מיוחד שלא ניסיתי? האם כדאי להשים כיסוי לדשבורד באזור הזה? או כל עצה אחרת תתקבל בברכה. תודה
  15. סליחה על ההקפצה,לא רציתי לפתוח אשכול חדש כי יש לי בעיה דומה . יש לי CC 2003 קניתי את האוטו ומראה חשמלית ימין לא עבדה (בעקבות כך גם המד טמפ' לא עובד). שפתחתי את הקופסא של המראה ראיתי שהראש שיש למראה לא תואם לראש שיוצא מתוך הדלת . כנראה שהמראה נהרסה והרכיבו מראה שלא תואמת את הדגם/השנה אלו החוטים שיוצאים מהמראה: 2 שחור 2 חום אדום כחול ירוק (סה"כ 7) אלו החוטים שיוצאים מהדלת של האוטו : Uploaded with ImageShack.us 3 ירוק-צהוב 2 אפור 2 ורוד 1 כתום 1 אדום (סה"כ 9) כל נסיון לחבר את אחד מה-7 החוטים לכל אחד מ9 החוטים שיוצאים מהדלת לא צלח (כמובן תוך כדי נסיון להזיז את המראה החשמלית). מישהו יודע אולי מה ניתן לעשות אם ניתן בכלל ?
  16. תודה לך קניתי את הJBL. כפי שציינתי,כרגע יש רמקולים 6X9 ישנים . אפשר פשוט לנתק את הרמקול הישן ולהלחים את החוט שכבר קיים לרמקול החדש ובזה נגמר ההתקנה? תודה
  17. 1.לא נור שהרמקולים האלה 70RMS והמערכת מוציאה 50RMS? 2.יש הצעות אחרות ?
  18. ברשותי דייהטסו שרייד 93. פאנל של JVC מוציא 4X50W RMS . רמקולים קדמיים 4" של קנווד. אני מחפש רמקולים אחוריים 6X9 איכותיים (שישמיעו גם באס איכותי). יש חיווט והכל ,אני צריך רק רמקולים . תקציב-עד 300 ש"ח אפשר לשמוע המלצות בבקשה?
  19. ברשותי 206CC 2003. המערכת היא מערכת מקורית מהחברה רמקולים קדמיים-6.5" קומפוננט מורל טמפו (או פולס,לא זוכר). רמקולים אחוריים-קנווד 4" (20 או 40 וואט לא זוכר בדיוק את הדגם). אני מחפש מגבר איכותי שיתאים לרכב ומתאם כמובן למערכת (כדי שהיא תשאר מקורית). מה העלות פחות או יותר? (אני יודע שהטווח מחירים הוא גדול אבל הדרישה היא למגבר ממוצע+ לא יקר שיעשה את העבודה). תודה
  20. שלום ברשותי 206CC 2003 1.6 אוטומט. לאחרונה החלו בעיות בהנעה,האוטו היה מתכבה בפתאומיות ותקלות נוספות. הייתי במוסך מורשה ושם בדקו את האלטרנטור וראו שהוא מפיק 8 וולט (במקום 14).בכל מקרה,הדיאגנוזה הייתה שצריך להחליף את האלטרנטור (המצבר בן פחות משנה). במורשה רוצים 1200 שקל על משופץ לפני עבודה. במוסך פרטי אחר רוצים 1300 שקל על משופץ כולל עבודה. במוסך של שכן הוא רוצה 400 שקל על אלטרנטור משופץ ומרכיב לידו ידרוש כ200 שקל על הרכבה. רציתי לשאול האם האלטנטור ברכב הוא סטנדרטי או שמא צריך אלטרנטור מיוחד? ואם יש משהו שצריך להשים לב אליו? תודה רבה
  21. יכול להיות שאני אשתכנע בסופו של דבר ואקנה מגבר. האם יש מגבר שיתחבר לי ללא בעיה למערכת המקורית שיש ב206CC 2003?
  22. בכל זאת , רמקולים 4" מומלצים ?
  23. תודה על העזרה...אין מה לבדוק זה המקסימום שהרמקול מוציא ממערכת מקורית . לא אמרתי שאני רוצה באס מפוצץ ,פשוט כל רמקול מתמקד במשהו ספציפי (באס,מיד,טרבל וכו...) אני רוצה שהרמקול יהיה איכותי ו"באסי" ככל שניתן . תודה
  24. שלום יש לי 206CC 2003. אין לי מגבר וסאב (ואני לא מתכוון להשים) מקדימה יש לי קומפוננט 6.5" מורל טמפו ומאחורה מקום לרמקולים 4". אני מחפש רמקולים 4" איכותיים שהדגש שהם צריכים להוציא באס חזק (כמה שאפשר,כי המורל כמעט ולא מוציאים באס). תקציב 250-400. תודה
  25. מישהו שמע על רמקולים לרכב של חברת CALIBER ? ואיך הם ? http://www.caliber.nl/index.php?osCsid=78303123b3c97019a0254c4d8d19f33c תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...