הורדתי פרופיל והיום קיבלתי תאריך גיוס.. 17 לאגוסט
התקשרתי לברר פרופיל, 45 ענו לי!!..
לא האמנתי שירד לי כל כך הרבה ציפתי ל64 לא פחות!
עכשיו לאנשים פה איזה תפקיד אתם ממליצים לי? אמרו לי שכדאי לי להיות ש"ג שבוע שבוע
ליד הבית שלי בסרקין.. זה נשמע טוב ? יש מישהו פה עם ניסיון בש"ג??