Jump to content

Omri_Lancer

  • הודעות

    21
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Omri_Lancer

  1. להבדיל מכולם מניסיוני.. פרצו לי לאוטו וגנבו איזה רדיו דיסק (זה היה דיי מזמן אז אני לא זוכר אפילו מה הוא היה..) הודעתי למשטרה ואחרי חודש תפסו איזה שני רוסיים עם מלא ציוד וקיבלתי חזרה את הרדיו דיסק.. אז לפעמים זה עוזר אבל בעיקרון... הסיכוי הוא קטן....
  2. http://www.netcar.co.il/magazin/ed/trlaws.asp
  3. אני רואה שבתמונה של האוטו שלך יש פנסי ערפל , ויש הרבה אנשים שאני מכיר עם פנסי ערפל ולא שמעתי אף אחד שקיבל כנס ככה שאני יקח את הסיכון.. אני ידבר איתם ויחזור עם מחיר
  4. אני רוצה להוסיף פנסי ערפל ללאנסר יש לי שם הכנה כבר ויש גם כפתור בתוך האוטו להדליק אותם . אני יכול להתקין אותם לבד? רק לחבר חוטים וזהו ? או שעדיף לקחת למתקין (יש לי ידע בסיסי) וכמה בכלל אמורים לעלות פנסי ערפל אני רוצה מקורי של לאנסר. תודה
  5. אייל ו Sprint אתם צודקים 100 % צתטער שפתחתי בכלל תת'רד הזה .. Sprint אתה יודע מה אני יקח את העצה שלך ויחפש לי קורסים מענינים
  6. ואייייי אני לא מאמין שניפחתם את זה למימדים כאלה!! אחד אמר שאין מקומי בפורם הזה למה?? אתה מוכן להסביר לי??? וגם אותו בןאדם אמר שאין לי תרבות נהיגה... שטות אחת גדולה! אני בחיים שלי לא חתכתי נתיב מהימין לפנייה שמאלה שאנשים מחכים בפקק וכו'... ראיתי בפורם אנשים שמגאים בזה שהם עשו צלחות ועוד כל מיני דברים מסוכנים כאלה ולא שמעתי אחד שאומר שאין מקומם בפורם ! בגלל שלא מתאים לי צבא אולי זה בגלל שככה חונכתי לאחר שאחד מקרוביי נהרג תוך כדי שמירת הארץ (לא האמנתי שאני יגיע לזה...) אז כן אני יהיה ג'ובניק ולא אני לא מתגאה בזה! רק רציתי לשמוע מאנשים כאן איך זה וכו' ולא לקבל כל אחד מה דעתו איך שזה מגעיל אותו וכו' ואני עדיין לא מבין איך הוא הגיע בין דעתי לצבא להתנהגותי בכביש... חבל שהוא לא מכיר אותי..
  7. עם גישה כזאת לא תגיע לשום מקום... וחבל שיש עוד אנשים עם גישה כמו שלך... מה שמדהים הוא שאתה עוד מתגאה בזה ופותח ת'רד שלם על זה... עכשיו אפשר להבין למה המדינה שלנו נראית ככה. שכל אחד ימשיך לדאוג לתחת שלו - והמדינה הזאת לא תשרוד עוד 10 שנים... הראל.
  8. כשיש פרוטקציה...
  9. אני חדש בפורם אך ביקרתי כמה פעמים וזאת הודעתי הראשונה! בביקורי פה ראיתי שהאנשים פה נורא נחמדים וגם הבנתי שיש לכם מפגשים אשמח להיות חלק בהם אם תאומרו לי היכן ומתי הם נארכים מחברכם לעתיד עומרי
  10. לא ! לא אמרתי שקרבי לא מעניין אמרתי שכמו שג'ובניק זה לא מעניין ככה גם חלק מהעבודות בקרבי יכולות להיות לא מענינים... בכל מקרה אני עוד צריך לחשוב מה אני הולך לעשות בצבא אני עוד יקבל מהם את האפשרויות ואז אני יחליט.. מישהו אמליץ לי על ש"ג חשבתי לשאול מישהו איך זה.
  11. מבחינתי מהצבא אני לא רוצה לצאת עם תחושה של תרמתי כי זה לא מה שמעניין אותי בחיים אם יכולתי לא לשרת לא הייתי משרת.. לכן אני עושה מעדיף לעשות זאת בכמה שפחות מאמץ וכמה שיותר שאפשר מעניין.. ול-B.M.F גם אצל הקרביים לא הכל מעניין וכעבודה של ג'ובניקים יש דברים מענינים... אתה יודע מה אם יש אנשים טובים אז הכל יהיה סבבה.
  12. איך זה להיות שם ש"ג?? זה לא משמעם?? איך האנשים שם? אני לא מתכוון להיות נהג , אח שלי נהג יחידה במודעין והוא מבואס מזה .. ש"ג זה טוב בשבילי כי ככה שבוע אחד אני עובד שבוע שני אני בש"ג.. זה נכון שזה שירות רק של שנתיים? ולמה שאני יעלה פרופי הרי אמרתי שהורדתי......!!
  13. הורדתי פרופיל והיום קיבלתי תאריך גיוס.. 17 לאגוסט התקשרתי לברר פרופיל, 45 ענו לי!!.. לא האמנתי שירד לי כל כך הרבה ציפתי ל64 לא פחות! עכשיו לאנשים פה איזה תפקיד אתם ממליצים לי? אמרו לי שכדאי לי להיות ש"ג שבוע שבוע ליד הבית שלי בסרקין.. זה נשמע טוב ? יש מישהו פה עם ניסיון בש"ג??
×
×
  • תוכן חדש...