Jump to content

2B3MAYA

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 2B3MAYA

  1. shlimak איפה ביטחת? רוצים ממני עכשיו לסיאט 5600ש"ח חובה ומקיף שזה משמעותית יותר יקר מבשנה שעברה וגם קיבלתי הצעות מ3 חברות שונות
×
×
  • תוכן חדש...