אני בעלים של אותו רכב מדובר (Seat ibiza SC FR 1.2 TSI בצבע שחור שלוש דלתות)
וואלה עשית החלטה נכונה, אחלה רכב, חסכוני בטירוף, זריז, רמת אבזור מצויינת שכוללת את כל הדברים שאמרת (גג פנורמי, מגנזיום, מולטמדיה מלאה, מושבי ספורט, גיר והגה מעור וכ'ו).
ד"א המיתוג FR הוא על ההגה, בגריל הקדמי ובטמבון מאחורה... (לא על הגיר ולא על מושבי הספורט תקן אותי אם אני טועה ככה זה אצלי לפחות אולי הוסיפו או שינו משהו בחודש וחצי האחרונים).
רק שאלה לי אלייך לקחת את הידני או ה DSG ?
לי יש את הידנית, ואני מרוצה ממנה ממש ! (חדשה לפני חודש וקצת הבאתי אותה)
לי עלתה 107 כולל הכל (ידני).
בקשר לצבע, לך על או לבן (יש לכל הארץ) או שחור (לדעתי הכי יפה מה שיש לי) או אפור מטאלי (יש לחבר וממש אהבתי) או אדום שיש בפרסומת באתר שלהם שגם ממש אהבתי.