יש לי בעיה כשאני מחבר את הIPHONE דרך הקבל של הUSB קופצת לי הודעה שצריך איזה אפליקציה בשביל לשמוע שירים דרך האייפון ואז זה שולח אותי לAPPSTORE אבל לא נותן לי קישור לתוכנה אפילו לא את השם שלה יכול להיות שזה בגלל שאני משתמש בקבל המקורי של האייפון? הבנתי שלALPINE יש קבל משלהם לחיבור לIPHONE בקיצור אני לא מבין מה הולך עם זה דרך AUX אין בעיה אבל שומעים טיפה פחות טוב מישהו יודע איזה תוכנה צריך או שזה הקבל הוא הבעיה אצלי?