Jump to content

אליקו 29

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אליקו 29

  1. אתה הבן אדם השלישי שמציאה לי את הרכב הזה נראה לי שאני באמת אלך על זה תודה רבה .
  2. אוקיי , חשבתי שצריכת הדלק שלה קצת יותר משמעותית (1:16) משו כזה אמרו לי . עכשיו .. אני מחפש רכב עד 1400 סמ"ק ,קטן ,זריז ,לא משנה אוטומט ידני.אמין ,וחסכוני בדלק אני לא מבקש שתמצאו לי רכב ששותה 1:29 אלא משו כמו 1:17/16/15 התקציב שלי הוא גג 45
  3. קודם תודה , התא מטען פחות משמעותי לגביי כרגע . האם המחיר שהם עולות שווה את המאמץ ? אתה יודע אולי מה צריכת הדלק שלה ? ו
  4. שלום לכולם , אני חדש כאן בפורום . נעים מאוד . אני מאוד מעוניין לרכוש סוזוקי סוויפט ,רציתי לדעת את ההבדל בין הדגמים שיש כי הבנתי שיש כמה דגמים אני מחפש את הדגם אוטומט . מה היתרונות של הרכב והחסרונות . תודה רבה לכל עצה מראש .!
×
×
  • תוכן חדש...