אוקיי ,
חשבתי שצריכת הדלק שלה קצת יותר משמעותית (1:16) משו כזה אמרו לי .
עכשיו .. אני מחפש רכב עד 1400 סמ"ק ,קטן ,זריז ,לא משנה אוטומט ידני.אמין ,וחסכוני בדלק אני לא מבקש שתמצאו לי רכב ששותה 1:29 אלא משו כמו 1:17/16/15
התקציב שלי הוא גג 45
שלום לכולם , אני חדש כאן בפורום .
נעים מאוד .
אני מאוד מעוניין לרכוש סוזוקי סוויפט ,רציתי לדעת את ההבדל בין הדגמים שיש כי הבנתי שיש כמה דגמים
אני מחפש את הדגם אוטומט .
מה היתרונות של הרכב והחסרונות .
תודה רבה לכל עצה מראש .!