Jump to content

alfa156rg

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alfa156rg

  1. מגבר מצויין אמור לפתור את הבעייה רק שים לב לא לחבר את הסאב ב 2 אוהם כי אחרת הוא יקבל 500 rms וזה לא יהיה נחמד כלכל תודיע אם נפתרה הבעייה במידה וזה לא יפתור את הבעייה אז צריך לתכנן תיבה אחרת שתעשה את העבודה אני מחזק את דברים Rez0 הבחור מבין ענין אני לא רציתי לסבך אותך עם כל הנתונים הללו אבל בכייף אם תצטרך עזרה עם תכנונים בכייף
  2. אוקיי אז תבדוק את יכולות המגבר כי נראה לי שפה הבעיה שלך יכול להיות שהוא לא מסתדר איתו לי זה קרה עם מגבר של lighting a audio שהיה אמור להוציא באיזור ה 300 וואט RMS אך לא כך היה הדבר!! לבסוף החלפתי מגבר ל JBL 75.4 חיברתי בבריד'ג והסאב עף לי מהבגאז שיהיה בהצלחה
  3. בדרך כלל זה כמו שנאמר כאן, אולי נצילות שונה לי קרתה התופעה הנ"ל עם סאב של AUDIOBAHN לא סחב בכלל! בסופו של תהליך המגבר לא התאים לעוצמות של הסאב ובנוסף התיבה הייתה לוקה בחסר, תסתכל לפי דרישות היצרן, את המידות הנכונות של התיבה אטומה או או עם פייר. אם את צריך עזרה בכייף
  4. שלום לכולם, בארסנל המכוניות שלי יש גם יונדאי ולוסטר, כל מי שצריך עזרה או ביצוע התקנה של מערכת ברכב כזה שידבר איתי בפרטי ונתאם מפגשון, המערכת כוללת ככה: רדיו דיסק - מקורי של החברה לא משהו ולכן יש המשך.... אקולייזר - clarion 7 band מגברים - jbl 75.4 סאב - audiobahn 10" 300rms כבלים - stinger 4000 x 3 קיט - stinger 4000 קומפוננט - morel dotech ovation 6.5 איטום דלתות בסימן שאלה כי שומעים פצצה!!! הרדיו המקורי לא משפיע התפקיד שלו זה רק לקרוא את הדיסקים!!! מי שרוצה עזרה בנושא או ייעוץ לפני קנייה בכייף - נא לפנות בפרטי. רועי
×
×
  • תוכן חדש...