שלום לכולם,
בארסנל המכוניות שלי יש גם יונדאי ולוסטר, כל מי שצריך עזרה או ביצוע התקנה של מערכת ברכב כזה שידבר איתי בפרטי ונתאם מפגשון, המערכת כוללת ככה:
רדיו דיסק - מקורי של החברה לא משהו ולכן יש המשך....
אקולייזר - clarion 7 band
מגברים - jbl 75.4
סאב - audiobahn 10" 300rms
כבלים - stinger 4000 x 3
קיט - stinger 4000
קומפוננט - morel dotech ovation 6.5
איטום דלתות בסימן שאלה כי שומעים פצצה!!! הרדיו המקורי לא משפיע התפקיד שלו זה רק לקרוא את הדיסקים!!!
מי שרוצה עזרה בנושא או ייעוץ לפני קנייה בכייף - נא לפנות בפרטי.
רועי