Jump to content

kaldy

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kaldy

  1. שלום, יש לי מאזדה 2 2010. בטיפול האחרון באוגוסט הק"מ היה על 114,500. לא נוסעים הרבה ועד אוגוסט יגיע בערך ל119 אלף ק"מ. האם צריך לעשות טיפול שוב באוגוסט ללא קשר לק"מ או כדאי למשוך כמה חודשים ואפשר לעשות בחורף? הטסט בתחילת דצמבר. תודה
  2. שלום, על-פי אוטודאטה מהי מידת הצמיגים המקסימלית למיצובישי גאלאנט שנת 98? הרכב בצורה החדשה 99-03 וכיום עם צמיגים 195/65/14 תודה
×
×
  • תוכן חדש...