Jump to content

yaronyem

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaronyem

  1. עצתי לך כאחד שקנה בנובמבר שנה שעברה עדיף לחכות לינואר אלא א"כ את לחוצה.טרייד אין ברובם לא מוסיפים על חודש עליה לכביש.
×
×
  • תוכן חדש...