שלום רב
אשמח לשמוע את דעתך המקצועית בנוגע לרכב סוזוקי sx 4 האם המכונית נחשבת למבוקשת בשוק ביחס לקטגוריה שלה שכן המחיר שלה בשוק ביחס לאחרות הוא זול יותר.
יש שטוענים שלא כדאי להתקרב למכונית שאין לה ביקוש ולכן המחיר שלה זול ושסוזוקי נתקעו עם הדגם הזה לכן הם מוזילים את המחיר
האם המכונית בטיחותית ומה ביחס לחסכון בדלק ?
כמו כן האם ידוע לכם אם הרכב הולך להחליף דגם בקרוב שכן אם כן זה בהחלט יהיה שיקול שלא לרכוש אותו
המון תודה
סיגל