Jump to content

ברק כהן

  • הודעות

    39
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ברק כהן

  1. תמיד מומלץ לערוך בדיקה במכון וגם נסיעת מבחן את המכון ת מ י ד. הקונה מומלץ שיבחר ורצוי אפילו לנסוע לעיר קרובה וזאת מהטעם שהוזכר על קשר אפשרי בין המוכר למכון במקרה שלך כן מומלץ להיפרד מ 500 שחצנוספים בתקווה שבזה תסיים ולא תזדקק גם ל עו״ד
  2. עדיף לקנות רכב מאדם פרטי מהסיבה של שקיפות הטיפול ברכב בליסינג אין אפשרות לדעת כמה נהגים השתמשו ברכב והטיפול בדרך כלל במוסכי הליסינג ולא מוסכי היבואן בפרטי יש לוודא שיעבוד עיקול מליסינג אמורה להיות בעניין הגנת הסוחר זה על קצה המזלג המשך לעיין בהודעות נוספות שנמצאות בפורום
  3. בנוסף לדברים שנכתבו הדלק מתפשט ומתכווץ בהתאם לטמפרטורה החיצונית
  4. כדאי מאוד לקרוא במגזין רכב אוטו שאלות ותשובות בנושא מכונית חשמלית ( אגסי )
  5. גם אמין גם זול וגם חסכוני בשנתון גבוה לפעמים עדיף ללכת על שנתון נמוך יותר בידיעה שקונים רכב אמין יותר לדוגמה בסכום שהקצבתה עדיף רכב יפאני בשנתון מסויים מאשר רכב ארופאי בשנתון גבוה יותר סוזוקי או סובארו יהיו יקרים יותר מפיאט או רנו מאותו שנתון ולמה ? ידוע שרכב יפני אמין יותר ולא לחינם הם גם שומרים על ערך גבוה יותר בהצלחה
  6. גם אמין גם זול וגם חסכוני בשנתון גבוה לפעמים עדיף ללכת על שנתון נמוך יותר בידיעה שקונים רכב אמין יותר לדוגמה בסכום שהקצבתה עדיף רכב יפאני בשנתון מסויים מאשר רכב ארופאי בשנתון גבוה יותר סוזוקי או סובארו יהיו יקרים יותר מפיאט או רנו מאותו שנתון ולמה ? ידוע שרכב יפני אמין יותר ולא לחינם הם גם שומרים על ערך גבוה יותר בהצלחה
  7. אם אתה חפץ להיות שפן נסיון בבקשה אני עוז זוכר שלא היה כיסוי באנטנות סלולריות בכל הארץ ומצד אחד של הכביש היתה קליטה מצד שני לא מה שקרה פשוטעברתי לצד השני ודיברתי איך תעבור עם רכב ״ לצד השני ״ שזה רק 100 מטר או פחות ראשית אין פריסה שנית החשמל שהרכב צורך הוא לא חד משמעי אותה הצריכה לכול קמ לכן אתה אף פעם לא יכול לתכנן כמה נשאר במצבר ועוד כמה תוכל לנסוע מה גם שהטווח המוצהר הוא אפסי במונחי נסיעה ברכב בידיעה מראש שמזגן מאמץ שינוי בתנאי הדרך מקטינים את הטווח המוצהר בדומה לפירסום היצרנים על תיצרוכת לקמ נסיעה
  8. טויוטה קמארי או טויוטה קמארי היברידי שמקבלת הנחה במס כמו כן לוודא עם הדילר האמריקאי לגבי סוג הפנסים שיהיו עם תקינה המתאימה לארץ
  9. ראשית בדוק במקום שרכשתה את הרכב לגבי שדרוג מערכת השמע אין שום סיבה שבסוכנות הרכב תבקש ולא יתנו לך להאזין למערכת לשדרג תמיד אפשר אך כדאי ברכב חדש בסוכנות היבואן שלא יבוא אף אחד בטענת לשני ביחוד כל זמן שהרכב באחריות
  10. חבל לקנות רכב שבהגדרתו הוא מסחרי כגון רנו קנגו היות ואחזקה ביטוח ירידת ערך וביקוש יד שניה עלול להיות בעייתי אני מניח כשיהיה צורך להכניס מיטת טיפולים לא יהייו נוסעים ברכב לכן מספיק רכב רגיל 4 דלתות שברוב הרכבים משענת הנוסעים מתקפלת ונוצר משטח העמסה אחד עם תא המטען ואין בעיה להכניס מיטת טייפולים , ואין בעיה למוכרו בעתיד לגבי סוג רכב מומלץ רכב יפני בגלל נושא האמינות
  11. שלום רב לפני מספר שנים סיפרו לי על תאונה שהיתה באיזור צומת עמיעד בין סובארו לוולו ונפגעים היו בוולו כך שחוזק הרכב לא ערובה לבטיחות הנוסעים נכון שכדאי רכב חזק אך היות ויש לי תשובה שלא קשורה לתחום הרכב אשמח לענות בפניה פרטית דרך המייל
  12. שלום רב אשמח מאוד אם למישהו מחברי הפורום יש רכב כזה כדי שיענה לי תשובות כגון צריכת דלק אמיתית ולא נתוני יצרן שמעתי שמוסכי היבואן יקרים באופן יחסי האם זה נכון עלויות אחזקה וכל מידע נוסף והכי חשוב מה בדבר הקרינה ברכב אין לי שום כוונה לטגן את הילדים קראתי את המחקר שערך משרד איכות הסביבה והמסקנה לא חד משמעית היות ויש הבדל גדול בין הרכבים השונים לכן אשמח אם מישהו מכיר באופן אישי אדם שעורך בדיקת קרינה ואולי אנסה בדיקה בעצמי באופן אישי אני חושב כפי שמשרד התחבורה מחייב את היבואנים בציון קבוצת זיהום היום מסתבר שגם קרינה לסוגיה השונים הם מעיין זיהום ורצוי לציין כמו בבדיקת הזיהום שמציבים את היבואנים תודה
×
×
  • תוכן חדש...