אני משתמש במתנול כבר כ3-4 חודשים, כ20 ליטר של מתנול עד כה.
כרגע החלטתי לעצור על 2 ליטר למיכל מלא, 55 ליטר מיכל (יחס של כ3.6% דילול).
אינני רואה הבדל מבחינת ביצועי מנוע. האוטו לא חזק יותר.
אך אינני רואה ירידה מבחינת ביצועי הרכב.
הצריכה עצמה להערכתי בערך אותו הדבר כמו מקודם, כ11 ק"מ לליטר (90% מהנסיעה שלי היא מחוץ לעיר).
הרכב: פורד מונדאו 2002, 2 ליטר בנזין.