Jump to content

נהג תורן

  • הודעות

    48
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהג תורן

  1. תודה, מניח ש״כשל טכני״ כולל בתוכו בעיות בטיפול.
  2. מעניין, תודה
  3. קונה בנזין, מטופלת במוסך יונדאי בלבד. אירע כ-20 דקות לאחר איסוף הרכב מטיפול.
  4. בוודאי, קבע שזה נבע מכשל טכני במנוע.
  5. הערה: פורסם בפורום רכב כללי, אך נראה לי שזה המקום הרלוונטי לאירוע הזה. שלום, רכבי מסוג יונדאי קונה 2018, עלה באש במהלך נסיעה (לאחר איסופו מטיפול במוסך יונדאי מורשה) הוא נשרף כליל רגע לפני שילדי הקטנים עמדו לעלות על הרכב (וצפו לאחר שהתרחקתי אותם כיצד הוא האש מכלה אותו! עם הצעצועים, מוצצים והכיסאות שלהם). *אני מעוניין לדעת אם למישהו/י אירוע מקרה דומה בו הרכב עלה באש*. תודה.
  6. התחילה בתא המנוע, חלק עליון
  7. לא, טיפול 75,000 במוסך מורשה יונדאי (כמו כל הטיפולים).
  8. שלום, רכבי מסוג יונדאי קונה 2018, עלה באש במהלך נסיעה (לאחר איסופו מטיפול) הוא נשרף כליל רגע לפני שילדי הקטנים עמדו לעלות על הרכב (וצפו לאחר שהתרחקתי אותם כיצד הוא האש מכלה אותו! עם הצעצועים, מוצצים והכיסאות שלהם). *אני מעוניין לדעת אם למישהו/י אירוע מקרה דומה בו הרכב עלה באש*. תודה.
  9. אהלן, שמתי אוטם (sealant) של chemical guys, active. כל כמה זמן צריך לחדש? אם יש לכלוך נקודתי אפשר לנקות עם סבון או שאצטרך לחדש במקום שנוקה את האיטום? תודה
  10. תודה רבה על התשובה. מקום מומלץ שמוכר את כל הטוב הזה? בקשר לצבע, משהו שמייצר שכבת מגן. יש ברשותי כלי עבודה בהם משחזת זוית נטענת של מקיטה עם ווסת מהירות- כלי איכותי וראש חדש של ״צמר כבש״, אם יש משהו שניתן למרוח באמצעותו- עדיף. תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. אהלן, מרוב עצים לא רואים את היער ולאחר חיפוש בפורום מצאתי אינספור חומרים שונים למטרות שונות. ברשותי סיאט אטקה חדשה, לבנה, מחפש המלצה לחומרים/סט שאפשר לרכוש בארץ, בהם אוכל לתחזק: - צבע - לנקות חרא של ציפורים וכל מיני רעות חולות - ניקוי חלונות (יש סאן רוף ענק) - שמירה על הפלסטיק - ניקוי פנימי (יש כיסאות תינוק) תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. הרכבים מתייקרים כי יש אנשים שיהיו מוכנים לשלם. תעשיית הרכב צריכה שאנשים יקנו רכבים, אחרת איך היא תתפרנס? לכן ברגע שתהייה האטה ברכישות הרכב, המחיר ירד. הדבר היחיד שיכול לייצר ״תפנית״ זו טכנולוגיה חדשה ופורצת דרך או אסון (לא עלינו) בקנה מידה עולמי. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. אהלן, יש ברשותי טוסון לבנה 2016, יש קצת שריטות מדלתות שנפתחו, ריפוד קצת מלוכלך (ילדים ) ובכלל הייתי רוצה לחדש אותה מבחינת ניקיון שיהיה נעים יותר ברכב. 1. באם יש מקום מומלץ באזור ראשון לציון. 2. מהן העלויות של טיפול כזה? תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. ממה שראיתי, עיצוב הפנים שודרג משמעותית Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. ביצעתי נסיעת מבחן על שני הדגמים, האיביזה FR, הארונה סטייל. האיביזה זריזה ונוחה. אני אוהב לשבת גבוה והראש הגיעה לתקרה בקלות. הארונה מרגישה יותר יציבה (בטח בגלל המשקל) ומרווחת יותר. ההתלבטות נותרה בעינה נטייה קלה לכיוון האיביזה, אך אמתין לצורה החדשה. Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. תודה רבה Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. אוקי, טוב לדעת Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. מתלבט בין השניים. חושב למכור את הנוכחי (טוסון 2016, 2000) ולרכוש סיאט ברמת גימור FR- איביזה או ארונה. רמת הביטחות באיביזהה קצת מרתיעה אותי. השאלה- האם הארונה תהייה ״מפנקת״ וזריזה כמו האיביזה. הרבה נסיעות בינעירוניות, לבד ברכב. אשמח לחוו״ד ולשמוע מנסיון של אחרים. Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. במובן הטכני ההבדל הזה קיים, אך הרכבים דומים ונועדים לספק את אותה דרישה- suv עם הנדסה גרמנית. סביר שבישיבת ההנהלה של התאגיד, מנהל התחום מציג ״עם המבחר של המנועים והשלדות שהתאגיד מייצר, הצלחנו להרכיב לכל מותג את הליין הבא...״ זה כמו רשתות סופרים שמחזיקים סניפים שונים, התשתית זהה, עלויות הפצה דומות, עלות הייבוא זהה, אך יש פערי מחירים בסניפים שונים, חלקם מעלויות של שכירות וחלקם מ... מיתוג. Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. אכן Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. אהלן המסך התחיל לרצד ומוחשך לסירוגין. מחפש מקום לתיקון/החלפה באזור ראשון. תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. אהלן, חמותי מחפשת רכב קטן, לנסיעות בעיר. דרישות: עד 30,000 שח אמין קטן נוח תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
  23. הי, גם אני הזמנתי אחת אתמול גימור Xr Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. אוקי, אז לתת לטור להתקדם קצת ואז ללחוץ על הגז רגיל ולעצור אחרי 20-30 מטר? תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...