שלוםלכולם אני בניתי מערכת לאוטו שלי לאט לאט ובטוח וכל מה שאני שם באוטו וזה באמת חברות טובות לא עוזר ואין לי שמיעה חזקה איך אפשרי להסביר את זה?
דרך אגב יש לי פנל פיוניר 750
קומפוננטים מוראל פולס 5 ורבע
אחוריים רוקפרוד 75 ארא מ אס...
וסאב פיוניר 800 כמו שלכולם....
ועל הסאב והאחוריים יושב מגבר לוגיק 800
ועל הקומפוננט יושב מגבר רוקפרוד 4.6x