Jump to content

ג'אסטי_טורבו

  • הודעות

    162
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ג'אסטי_טורבו

  1. אני מחפש יותר עוצמה של הסאב וגם להרים תרמקולים שממש האוזניים יתפוצצו ורק אז לכוון לפי איך שבא לי
  2. לא אחי הרכבתי אותו בדלתות עשיתי חורים בפח והלבשתי אותם שם... ובקשר לשאלה אם אני מרוצה מהלוגיק כן אחי מגבר קטלניביותר.ביחס לכסף הוא פשוט קטלני
  3. שלום יש לי בבית רמקולים שהיו באוטו גולף שהיה לי (זה רמקולים סטנדרט שבאים מהחברה) והשאלה שלימה אתם אומרים על הרמקול הזה איך הוא?
  4. חחח אוטו באמת קטן אחי אפילו תיבה של סאב לא נכנסה לי שם והייתיצ ריך לבנות תיבה מיוחדת....
  5. spl כן זה מה שהכי נראה לי
  6. חחחח אחי לאט לאט גם הלאנסר תבוא.... וגם וגם צריך איכות זה ברור אבל גם עוצמה
  7. והאם זה קשור לאוטו? דרך אגב יש לי סובארו ג'אסטי
  8. חחח נכוןאחי אבל הבעיה הכספית מקשה על כולנו חח עכשיומה היית מציע לפי שלבים להחליף קודם?
  9. שלוםלכולם אני בניתי מערכת לאוטו שלי לאט לאט ובטוח וכל מה שאני שם באוטו וזה באמת חברות טובות לא עוזר ואין לי שמיעה חזקה איך אפשרי להסביר את זה? דרך אגב יש לי פנל פיוניר 750 קומפוננטים מוראל פולס 5 ורבע אחוריים רוקפרוד 75 ארא מ אס... וסאב פיוניר 800 כמו שלכולם.... ועל הסאב והאחוריים יושב מגבר לוגיק 800 ועל הקומפוננט יושב מגבר רוקפרוד 4.6x
  10. מגבר איכותי וברמה סוף.... בודדים יש כאלה בארץ... דגם4.6x 300 ואט 4יציאות (מתאים במיוחד לרמקולים) יושב באוטו כרגע אצלי על מוראל פולס ורמקולים רוקפרוד ונותן להם בראש.... מחיר 500 גמיש.... אי סי קיו 257723345 0523223967
×
×
  • תוכן חדש...