שלום לכולם...
יש ברשותי הצעה לקנייה של מגבר של ליטיניג אודיו מונו בלוק 250 אר אמ אס במחיר 500-600שקלים(יש לציין חדש עם קרטון ולא גנוב!!!אבל בלי אחריות ובלי קבלות )
השאלות שלי הן כאלה....
1) האם ההצעה שווה=הוגנת?
2) ואמר לי חבר שאין דבר כזה מגבר של לילטינג אודיו 250 אר אמ אס מונו בלוק...אז האם מישהו מכיר את המגבר הנ"ל?
3) איך החברה ליטיניג אודיו והאם היא עומדת בהצהרות יצרן שלה?
בתודה מראש לכל העוזרים וחג שמח לכל חברי הפורום....