Jump to content

sc10

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של sc10

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אני בעל רכב מסוג סיאט איביזה 2010 מנוע 1.6 דגם BTS- גיר רגיל. הרכב משתנק לי במהלך נסיעה. בהילוכים נמוכים כמו מראשון לשני ישנה הרגשה כאילו ההילוך הוכנס מוקדם מידי(וזה לא כך) והרכב מגמגם לשניה או שתיים ואז כאילו משהו משתחרר וחוזר לנסוע רגיל.. בהילוכים גבוהים כמו בהילוך חמישי כשהרגל אינה עדינה על הגז ומגיעים ל40 בטורים הרכב משתנק ומתחילה להבהב לכמה שניות נורת תקלה במנוע ונכבית. כשהרגל כן עדינה על הגז אז הבעיה פחות מורגשת.. כמו כן אציין שזה לא משהו שקורה באופן קבוע אלא לסירוגין נסיעה כן נסיעה לא. אשמח אם מישהו נתקל בבעיה ויוכל לתת כיוון.
  2. חברים מישהו יודע מה המרווח ברגים של איביזה SC 2010 והאם גאנט של פולו GTI 2011 מתאים?
×
×
  • תוכן חדש...