שלום.
אני HellCat.
אני רוצה לבקש חוות, על רכיבים מסויימים. הרכיבים הם - קומפוננט 6.5 אינטש GT5650C JBL.
ורדיו דיסק , Pioneer DEH2350UB . מה אתם אומרים עליהם בתור שילוב?
חשוב לציין , שאיני מחפש מערכת "סופר" או משהו כזה, אני מחפש מערכת פשוטה יחסית, שתשפר פשוט את האיכות הקיימת ברכב שלי.
תודה ומצפה לתגובה מהירה.