Jump to content

MadPunisher

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של MadPunisher

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם בפורום. אני מענויין להשכיר ניסאן ג'וק , לתקופה של בערך 5 ימים , לא אכפת לי אם ידני או אוטומט. מישהו יודע היכן להשכיר?, ומה יהייה טווח המחירים ליום או לתקופה המצויינת למעלה?? תודה.
  2. שלום. אני HellCat. אני רוצה לבקש חוות, על רכיבים מסויימים. הרכיבים הם - קומפוננט ‏6.5 ‏אינטש GT5650C JBL. ורדיו דיסק , Pioneer DEH2350UB . מה אתם אומרים עליהם בתור שילוב? חשוב לציין , שאיני מחפש מערכת "סופר" או משהו כזה, אני מחפש מערכת פשוטה יחסית, שתשפר פשוט את האיכות הקיימת ברכב שלי. תודה ומצפה לתגובה מהירה.
×
×
  • תוכן חדש...