טוב לשמוע שיש מקומות מעולים כמו שהזכרת
האמת, אני מאזור אצבע הגליל, וחדשה באזור... יש כאן מוסגים רגילים, וגם מוסך מורשה של טויוטה.
האוטו שווה כ4500 ש"ח, אני תוהה אם השקעה כזו, שנשמעת רצינית (לכיס) שווה את ההשקעה.
תודה לכם, וכל פרט לגבי המחיר או מוסכים מומלצים יתקבלו בברכה.