רבותי, כל משכתב כאן צודק מבחינתו. אנני רוצה לקנות מנוע מיבוא, כי אכן אני קונה חתול בשק, לא ידע את הסטוריה של המנוע, ומלבד זאת בארץ שלנו אומרים לך מיבוא ובמציאות בעזה.
אני לאחרונה עשיתי טיפול:החלפתי שמן ומסננים וחוטי הצתה, שמן סינטטי 5W40 של זיק, פילךטר שמן מקורי, פילטר אוויר, וחוטי הצתה של בוש, הזמנתי מחו"ל. בנוסף שמתי שמן דבש.
חודש ראשון לא זהיתי את הרכב, נסע חלק כמו טיל, אבל לאחר חודש שמו נהיה שחור וחזר לאכול שמן.
לגבי רעש: מומחים אמרו לי שגל פיקות במנוע הזה יושב למטה ולגרים שהוא יושב עליהם נשחקו לכן זה גורם לרעש.
מעצבן אותי שאוטו לא סוחב בעליות, נסעתי למנהרות בבית שמש, לא הצלחתי לעלות בעליות,חזרתי חזרה הביתה.
דיברתי עם שלמה ברזני , הוא מוכן לבצע את ההעבודה אך הוא לא עושה פירוק והרכבה של המנוע, לכן שאךתי אתחברי הפורום
מי יכול להמליץ על המוסך.