Jump to content

Kapular

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Kapular

  1. שלום לכולם! אני צריך את עזרתכם, מי מכיר ויכול לכתוב שמות של יבואנים של טרמוסטטים לרכב בארץ. מדובר על משאית קטנה פיאגיו דיזל, אני רוצה להתאים טרמוסטט לפי דוגמא
  2. רבותי, כל משכתב כאן צודק מבחינתו. אנני רוצה לקנות מנוע מיבוא, כי אכן אני קונה חתול בשק, לא ידע את הסטוריה של המנוע, ומלבד זאת בארץ שלנו אומרים לך מיבוא ובמציאות בעזה. אני לאחרונה עשיתי טיפול:החלפתי שמן ומסננים וחוטי הצתה, שמן סינטטי 5W40 של זיק, פילךטר שמן מקורי, פילטר אוויר, וחוטי הצתה של בוש, הזמנתי מחו"ל. בנוסף שמתי שמן דבש. חודש ראשון לא זהיתי את הרכב, נסע חלק כמו טיל, אבל לאחר חודש שמו נהיה שחור וחזר לאכול שמן. לגבי רעש: מומחים אמרו לי שגל פיקות במנוע הזה יושב למטה ולגרים שהוא יושב עליהם נשחקו לכן זה גורם לרעש. מעצבן אותי שאוטו לא סוחב בעליות, נסעתי למנהרות בבית שמש, לא הצלחתי לעלות בעליות,חזרתי חזרה הביתה. דיברתי עם שלמה ברזני , הוא מוכן לבצע את ההעבודה אך הוא לא עושה פירוק והרכבה של המנוע, לכן שאךתי אתחברי הפורום מי יכול להמליץ על המוסך.
  3. אני מאזור לוד, מוכן להשקיע 3500-4000 ש"ח
  4. שלום לכולם, היום נרשמתי לפורום, אך לפני קראתי הרבה הודעות בפורום וממשיך לקרוא. ושאלה ראשונה,יש ברשותי פורד פיאסטה 2000 1.3 ,אחלה אוטו, נוסע טוב,רק בעיה אחת,אוכל שמן,ורעש מגל פיקות(קמשאפט). ברצוני לעשות שיפוץ מנוע, אבקשכם לתת המלצות איזה מוסך יכול לבצע לי את העבודה,מי יודע לעבוד עם פורדים. אשמח לקבל המלצות וחוות דעת, תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...