שלום לכולם
רציתי לשאול כמה שאלות לגבי דוח בדיקת רכב.
הרכב הוא פוקוס שנת 2003, 146000 ק"מ.
יש בדו"ח כמה סעיפים שברצוני לשאול עד כמה הם קריטיים
סעיף מנוע מערכת קירור, מערכת דלק, והצתה: בלאי פנימי גבוה, רעש מערכת תזמון ושסתומים. רעשים ונקישות פנימיים, רעש פנימי ממיסבים, סימני שריפת שמן, גלגל רצועה (פולי) זורק- מה המשמעות ?, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, צינורות מים פגומים, סיבובי מנוע לא יציבים, הזרקת דלק לקויה, לתאם מנוע.
סרן קדמי ומערכת היגוי: סטיות הגה קלות, נקישה בתיבת הגה (האם זו אינדיקציה לבעיה במסרק ההגה ?), נקישות במתלה, לתקן זוויות, ומערכת היגוי ואיזון, מיסבי גלגלים רועש חזק
קפיצים: קפיציות לקויה
העברת הכוח: חופש צלבים, החלפת הילוכים מאוחרת, נקישה בשילוב הילוכים, רעש מתיבת הילוכים - האם מדובר בבעייה בגיר ?
האוטו עבר טסט לפני שבוע, וטיפול לפני שבועיים בו הוחלפה בין השאר רצועת טיימינג.
יש עוד כמה דברים כמו צמיגים יבשים, היעדר תאריך על המצבר, אבל אם שאר הדברים בסדר זה נראה לי שולי יחסית
סימנתי בהדגשה סעיפים שנראים לי יותר משמעותיים
אשמח לשמוע דעתכם בנושא
תודה