Jump to content

רפאל נאדל

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רפאל נאדל

  1. שכחתי לציין שהוחלף מצבר לפני כשבועיים, אחרי שהרכב לא הניע בכלל. האם יכול להיות קשר ?
  2. שלום לכולם ברשותי סיטרואן פיקסו c4 שנת 2009 שרכשתי לפני כחודשיים. הרכב עשה כ88k ק"מ, ועבר לאחרונה טיפול 90k אתמול לאחר התנעה הרגשתי שדוושת הבלם קשה ולא מגיבה, ואח"כ נדלקו נורות ה esp והabs. כשכיביתי את הרכב והנעתי אותו שוב הנורות כבו. היום התופעה חזרה על עצמה פעם נוספת. ורציתי לשאול מה יכולה להיות הבעיה ? נ.ב התופעה קורתה רק בהתנעות הראשונות של הבוקר האם יש קשר או שזה מקרי בהחלט ? שאלה נוספת ברשותכם. רציתי לדעת מתי עפ"י היצרן אמורים להחליף רצועת טיימינג ? הרכב כרגע בן 3.5 שנים תודה מראש לכל העונים, וזו הזדמנות טובה להודות על הפורום המצוין
  3. תודה לכולם על התגובות. החכמתי רבות, וכמובן שעברתי הלאה. לא מתאים לי להתחייב להוצאות כאלה בנוסף לקניה עצמה. אמשיך לחפש ואולי אעלה את התקציב ואחפש רכב בשנתון גבוה יותר בתקווה ליותר שקט נפשי.
  4. קולאוטי ערב טוב תודה על תשובתך. האמת שקיבלתי קצת רגליים קרות כשראיתי את הדו"ח והיה חשוב לי לשמוע דעה של מישהו יותר מנוסה. אשמח אם תפרט יותר לגבי עניין הבלאי והרעש מהמיסבים - אשמח להחכים קצת יותר בענין, כי כל ההגדרות האלה בדו"ח הבדיקה הם לא ממש ברורות עבור מי שאינו מבין גדול במכונאות. מה בדיוק המשמעות של זה ? האוטו היה ידיים פרטיות לפי מיטב הבנתי. לא מופיע אחרת ברשיון, ולא בדקתי במשרד הרישוי
  5. שלום לכולם רציתי לשאול כמה שאלות לגבי דוח בדיקת רכב. הרכב הוא פוקוס שנת 2003, 146000 ק"מ. יש בדו"ח כמה סעיפים שברצוני לשאול עד כמה הם קריטיים סעיף מנוע מערכת קירור, מערכת דלק, והצתה: בלאי פנימי גבוה, רעש מערכת תזמון ושסתומים. רעשים ונקישות פנימיים, רעש פנימי ממיסבים, סימני שריפת שמן, גלגל רצועה (פולי) זורק- מה המשמעות ?, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, צינורות מים פגומים, סיבובי מנוע לא יציבים, הזרקת דלק לקויה, לתאם מנוע. סרן קדמי ומערכת היגוי: סטיות הגה קלות, נקישה בתיבת הגה (האם זו אינדיקציה לבעיה במסרק ההגה ?), נקישות במתלה, לתקן זוויות, ומערכת היגוי ואיזון, מיסבי גלגלים רועש חזק קפיצים: קפיציות לקויה העברת הכוח: חופש צלבים, החלפת הילוכים מאוחרת, נקישה בשילוב הילוכים, רעש מתיבת הילוכים - האם מדובר בבעייה בגיר ? האוטו עבר טסט לפני שבוע, וטיפול לפני שבועיים בו הוחלפה בין השאר רצועת טיימינג. יש עוד כמה דברים כמו צמיגים יבשים, היעדר תאריך על המצבר, אבל אם שאר הדברים בסדר זה נראה לי שולי יחסית סימנתי בהדגשה סעיפים שנראים לי יותר משמעותיים אשמח לשמוע דעתכם בנושא תודה
×
×
  • תוכן חדש...