Jump to content

קופרברג

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קופרברג

  1. האוטו מודל 2001 המנוע ממש לא מזייף ונשמע טוב הוא רק לא אוהב להניע שקר בחוץ המכונאי של סיטרואן בדק וטוען שזה לא הבעיה במצתין או ברליי או ביוניט חום של הסלילים ..... אז מה לעשות.....
  2. הייתי היום במוסך לאור ההצעות שלכם שהבעיה היא ברליי או ביוניט חום של הסליל , אחרי שהוא בדק את הוא ראה שהמצתים עובדים בסדר הם כבים אחרי בערך 40 שניות והוא טוען שזו לו הבעיה אלא הבעיה בתוך המנוע צריך לפתוח בלוק מנוע ולהחליף את הכוסיות מכיון שהם קצת בלויות כתוצאה מהבוכנות והם שוקעות והם לא מגיעות עד למעלה לכן אין ניצוץ טוב וכאשר האוטו קר קשה להניע וזה טיפוך של בערך 2500 ש"ח . הוא טוען שאם הבעיה רק בבוקר בחורף שהאוטו קר אז למשוך את זה עד שהאוטו לא יניע ואז לפתוח ראש מנוע ולהחליף את הכוסיות לטענתו זו המחלה של המנועים האלו. השאלה שלי האם הוא צודק וזו הבעיה או שהוא סתם מנסה להרוויח כסף (מוסך מורשה של סיטרואן)????
  3. לרכב ככל הנראה קר מאוד בימים קרים ולכן הוא לא רוצה להניע אמרו לי להחליף את המצתים כי הם לא מספיק מחממים את הדלק , שמעתי לעצתם והחלפתי מצתים זה עזר אולי ב 10% , בבוקר צריך בדכ' שלוש פעמים לנסות להניע עד שהאוטו מתעורר אבל לאחר מכן ביום אין בעיה או שמניעים את האוטו בסביבות השעה 9 שכבר יש שמש והאוטו קצת יותר חם. מה לעשות אני משתגע אני שלב אחד לפני צביעת האוטו בכחול ולזרוק אותו לים
  4. עפ"י השעון מופיע שעוד 1000 ק"מ צריך לעשות טיפול וכבר נדלקה בלוח שעונים הסימן של מפתח שבדי שמראה שצריך לנסוע למוסך, השאלה היא האם זו התראה מוקדמת וכך צריל להיות או שיש בעיה אחרת באוטו שצריך לטפל בה, דבר שני איך מאפסים את השעון שמורה כמה ק"מ לטיפול הבא תודה לכל היודע דבר בנושא
  5. בבוקר שניכנסתי לאוטו כל הצד הימני ליד הנהג מלא מים בדקתי את כל האוטו אין שום דבר לא גומיות לא נכנס מהאנטנה או מהבגז' הדבר היחידי זה מהפילטר של האוויר שנכנס למזגן פירקתי את המגן פלסטיק שיושב על הפילטר והכל נראה בסדר השפרצתי עם צינור מכל הכייוונים ולא נכנס והתעלות ניקוז נקיות ומנקזות את המים רק אם אני מכניס מים ישירות למאורר יניקה של המזגן אני רואה שנכנס מים לתוך האוטו איפה שהרגלים של הנוסע ליד הנהג אבל זה לא הגיוני שנכנס משם כי יש פלסטיק מגן שמנקז את המים שיורדים מהחלון דבר נוסף האוטו עמד אז לא יתכן שנכנס מים מלמטה או משהו כזה, מישהו אמר לי שיכול להיות שנכנסים מים של הרדיאטור לתוך האוטו אבל בדקתי ויש מים ברדיאטור והכמות ששאבתי מהאוטו זה כמה ליטרים מה שלא נראה לי הגיוני שזה מהרדיאטור. אני מודה מראש לכל מי שיכול לעזור וגם אם יודע מאיפה ניתן להוריד מהאינטרנט סרטוט של האוטו כי יכול להיות שחסר איזה פלסטיק מגן כלשהו. תודה!!!!
  6. כי זה מנוע של לגאסי אם האווזינק של גיר מכני אוטומט , והגיר עצמו של לאונה והמכונאי עוד לא היה אבל לא צריך להיות קשר לזה שהשמן לא יוצא
  7. האם יש קשר בין זה שהווקום של הגיר לא מחובר לזה שהמשאבת שמן של הגיר לא עושה סירקולציה של השמן גיר לרדיאטור וחזרה(הגיר עובד) תודה רבה מראש לכל מי שיכול לעזור בעיניין!!!!!!!!!
  8. גיר של לאונה לא מתאים כי האווזינג שונה
  9. [יש לי לגאסי שנת 91' אוטומטית מנוע 1600, שהתקלקל לי הגיר אני זקוק לאותו גיר שקשה להשיג אותו מכיוון שהוא יוצר רק בשנים 1990-1992 כל היודע דבר איפה ניתן להשיג גיר כזה אני הודה לו מאוד תודה מראש לכל היודע דבר בנושא!!!!!!!
  10. יש לי גיר לגאסי אוטומט חשמלי אני צריך אותו גיר אבל מכני שיוצר בין השנים 1990 ל 1992 כל מי שיודע היכן ניתן להשיג גיר כזה אני מודה לו מקרב לב אני מוכן לשלם או לעשות החלפה תודה רבה מראש לכל היודע דבר בנושא
  11. יש לי באגי עם מנוע לגאסי הזרקה וגיר אוטומט הבאגי מניע והגיר עובד אבל הבעיה היא שיש כבל אחד אדום שמנותק מהצמה שהולכת לגיר כי מי שהתקין את האזעקה עשה על זה מעקף וכרגע הגיר מתחיל בהילוך שלישי כל מי שיודע איך לפתור את זה אני מודה לו מקרב לב תודה רבה מראש
  12. pioneer1000 דופק יותר טוב משניהם
  13. בתור אחד שהתקין הרבה מערכות ועובד בהגברה יותר זול לקנות קופסא שלא תהיה קטנה מידי כי אז לא יהיה צליל טוב וגם לא גדולה מידי חשוב מאוד לראות שהיא בנויה חזק וכאשר הרמקול עובד חזק שהקופסא לא רועדת
  14. שלום רציתי לברר אם אני יכול להחליף במקום משאבת דלק טבולה של לגאסי לחבר מצוף רגיל של אוטו ואז לחבר לו משאבת דלק חיצונית של סובארו גראנד לאונה השאלה אם לא תהיה בעיה של כמות הספקת הדלק למנוע תוה רבה מראש לכל מי שיכול לעזור
  15. שלום לכל מי שקורא את ההודעה אני צריך אדם שיש לו קשרים בסובארו כדי שיוכל להביא לי את התוכניות חשמל של סובארו לגאסי שנת 1995 כדי שאוכל לסיים לחבר את כל מערכת ההזרקה של המנוע לבאגי שבניתי כל מי שיוכל לעזור אני מאוד מאוד הודה לו בתודה מראש נדי
  16. רציתי לדעת האם המיכל דלק של סובארו לגאסי שנת 1993 עשוי מפלסטיק והאם הצורה שלו מלבנית או שהוא מתפזר ובנוי בצורה שמתאים לרכב והאם משאבת הדלק טבולה בתוכו? תודה רבה מראש לכל מי שיודע דבר
  17. מי שהוא יודע היכן ניתן להשיג שעון לחץ שמן ,שעון סיבובי מנוע, מד מהירות בזול אפילו משומש בתודה מראש נדב
  18. יש בבעלותי ג'יפ ג'ימיני אני רוצה להגביע אותו ע"י הוספת אוקולונים שאלתי האם זה אפשרי לעשות לבד הוא שצריך לפנות לאחד ממשפרי הרכבים למיניהם תודה רבה מראש למי שיש לו פתרון לשאלה
  19. יש לי באגי עם מנוע של סובארו לגאסי עם הזרקה ואני צריך את הסרטוטים של מערכת החשמל כדי לחבר את המחשב וכל המערכת אם אני לא טועה המנוע פורק מרכב שנת 97 כל היודע דבר מתבקש לענות להודעה בתודה מראש .....
×
×
  • תוכן חדש...