לרכב ככל הנראה קר מאוד בימים קרים ולכן הוא לא רוצה להניע אמרו לי להחליף את המצתים כי הם לא מספיק מחממים את הדלק , שמעתי לעצתם והחלפתי מצתים זה עזר אולי ב 10% , בבוקר צריך בדכ' שלוש פעמים לנסות להניע עד שהאוטו מתעורר אבל לאחר מכן ביום אין בעיה או שמניעים את האוטו בסביבות השעה 9 שכבר יש שמש והאוטו קצת יותר חם.
מה לעשות אני משתגע אני שלב אחד לפני צביעת האוטו בכחול ולזרוק אותו לים