הי
רציתי לדעת מה אתם חושבים על המגבר הזה??
יש לציין שאני לא מחפש משהוא יותר מידי מקצועי ויקר אלא שמעיה איכותית כמה שאפשר.
יש לי פג'ו 206 שנת 2003 (מנוע 1.6) ואיזה קומפונטטים אתם ממליצים.
שלום רב
ברצוני לשפר קצת את מערכת השמע אצלי באוטו.
יש לי מערכת של PIONEER DEH-2350
רמקוליים אחוריים של ''6/9 Pioneer דגם TS-A6973E
ברצוני לקבל המלצה על מגבר טוב+זוג קומפוננטים.
יש לציין שאני לא מחפש יותר מידי עוצמה אלה משהו סביר ולא איזה דיסקוטק.
ואולי בהמשך הוספת סאב וופר.
התקציב 1800 עד 2000 למגבר+קומפוננטים.
תודה.
שלום רב
לפני כחודש קניתי פג'ו 206 שנת 2003 מנוע 1.6.
ברצוני קצת לשפר את מערכת השמע (לא להשתולל יותר מידי משהו סבבה).
יש ברכב זוג רמקולים חדשים של דגם TS-A6973E Pioneer
400וואט(80RMS).
מה דעתעם על מגבר BOSS CX600 800W 4CH ?
ואיזה קומפוננטים סבירים אפשר לקנות?לא יקר מידי.
תודה.
שלום
יש לי פג'ו 206 שנת 2003 מנוע 1.6
ברצוני להחליף את המערכת הסטנדרטית ברכב,
יש איזה שהוא המלצות.
מה אפשר לעשות עם השליטה על המערכת מההגה? יש איזה שהוא קונקטור?