Jump to content

KOREN22

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי KOREN22

  1. שלום יש מישו שהרכיב קומפוננט 6.5 לפג'ו 206??
  2. יש לך המלצה למגבר טוב? לא משהוא יקר מידי.
  3. הי רציתי לדעת מה אתם חושבים על המגבר הזה?? יש לציין שאני לא מחפש משהוא יותר מידי מקצועי ויקר אלא שמעיה איכותית כמה שאפשר. יש לי פג'ו 206 שנת 2003 (מנוע 1.6) ואיזה קומפונטטים אתם ממליצים.
  4. סבבה,בכל מקרה אני יפתח כדי לבדוק כמה מקום יש לי לפני שאני מזמין.
  5. החלפת את המקוריים?
  6. שלום מה גודל הרמקולים הקדמיים פג'ו 206 שנת2003 (מנוע 1.6)? ואיזה קומפוננטים אפשר להתקין?
  7. ממשהבנתי יש איזה מפצל
  8. נראה לי סבבה לגמרי אני אלך עליהם. עוד שאלה אולי בעתיד אני ירצה גם איזה סאב וופר המגבר יהיה סביר עבורו??
  9. שלום רב ברצוני לשפר קצת את מערכת השמע אצלי באוטו. יש לי מערכת של PIONEER DEH-2350 רמקוליים אחוריים של ''6/9 Pioneer דגם TS-A6973E ברצוני לקבל המלצה על מגבר טוב+זוג קומפוננטים. יש לציין שאני לא מחפש יותר מידי עוצמה אלה משהו סביר ולא איזה דיסקוטק. ואולי בהמשך הוספת סאב וופר. התקציב 1800 עד 2000 למגבר+קומפוננטים. תודה.
  10. שלום רב לפני כחודש קניתי פג'ו 206 שנת 2003 מנוע 1.6. ברצוני קצת לשפר את מערכת השמע (לא להשתולל יותר מידי משהו סבבה). יש ברכב זוג רמקולים חדשים של דגם TS-A6973E Pioneer 400וואט(80RMS). מה דעתעם על מגבר BOSS CX600 800W 4CH ? ואיזה קומפוננטים סבירים אפשר לקנות?לא יקר מידי. תודה.
  11. שלום יש לי פג'ו 206 שנת 2003 מנוע 1.6 ברצוני להחליף את המערכת הסטנדרטית ברכב, יש איזה שהוא המלצות. מה אפשר לעשות עם השליטה על המערכת מההגה? יש איזה שהוא קונקטור?
  12. ומה העליות בערך??
  13. מה העלויות בערך??
  14. שלום יש לי פג'ו 206 שנת 2003 מנוע 1.6 ידני בזמן האחרון שאני לוחץ על הבלם אני שומע רעש צורם מאזור הגלגלים.מה יכול להיות הגורם???
  15. שלום יש לי פג'ן 2006 שנת 2003 גיר ידני 110 כ"ס. במהלך הנסיעה שאני מנסה לעצור או להאיט יש רעש צורם מאזור הברקס,מה יכולה להיות הבעיה. תודה.
  16. שלום ברצוני לקבל חוות דעת על רכב שראיתי לפני שבוע גולף שנת 2002 מנוע 2000 סמ"ק,יד שלישית,עשה 140000 אלף תודה.
  17. שלום אני קורן בן 26 מנהריה ברצוני לקבל חוות דעת על גולף 2002 מנוע 200סמ"ק
×
×
  • תוכן חדש...