nadavkrv
-
הודעות
99 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nadavkrv
-
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אז עדיף helix? -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דובר על מגבר של אודיסון אם כבר. קומפוננט + סאב של הרץ. (לא הזכיר דגמים) -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
למה לא עף על הרעיון? -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
התייעצתי השבוע עם Scream Design בחולון. בחור שעל פניו נשמע מאד מקצועי, אוהב ומבין סאונד. זה נראה שעובדים בעיקר עם אודיסון והרץ. במקרה שלי המליץ בכלל על מגבר DSP של אודיסון + קומפוננט קדמי של הרץ ולהגביר אותו אקטיבית - זה אומר להתעלם מהקרוס נכון? בנוסף גם סאב 10" של הרץ. (לא דובר על דגמים ספציפיים). אבל ללא הגברה של הרמקולים מאחורה. -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
רק אחדד ואומר, זה מה שהדריכו אותי בחנות/סדנא (caraudio) להזמין לצורך ההתקנה אצלם. אתה יודע להמליץ על קיט שמתאים (חברה או דגם כלשהו) ? או לחילופין מה לבקש? אגב, עוד משהו חשוב, אני שם לב שלא דיברו איתי בכלל על מאריך לצמת ה- MATCH PP-MQS 2.4 Basic ממה שהבנתי זו צמה מאד קצרה, ואם אין מאריך אז יתחילו לעשות קומבינות עם החוטים ברכב. -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה מה שהדריכו אותי בחנות/סדנא (caraudio) להזמין לצורך ההתקנה אצלם. אתה יודע להמליץ על קיט שמתאים (חברה או דגם כלשהו) ? או לחילופין מה לבקש? ההעדפה בגדול היא לבצע הכול במקום אחד במקום ללקט חלקים מכל מני מקומות ואז למצוא מתקין. -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מקווה שזה בסדר שאני מעלה את זה לכאן. להלן ההצעה שקיבלתי. + 1000 ש"ח להתקנה וכיוון. 4869 סה"כ אשמח לחוות דעת. -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ההחלטה כרגע היא לא לשדרג את הסט הקדמי, אולי בעתיד. אחד הסאבים שהצעת הוא HELIX IK E8.1 - האם הוא עדיף על HELIX IK ES10.1 MK2 ? אני מאזין בעיקר לרוק/רוקנרול/גראנג'/מטאל/ 80s מעדיף סאב שיהיה מדויק, מהיר ולא בומי ונמרח מדי. ולא צריך אורות/לדים ושטויות כאלו. -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הוצע לי הסט הבא: MATCH UP 6DSP MK2 HELIX IK ES10.1 MK2 לגבי המגבר, ההסבר שקיבלתי הוא ראשית בגלל הגודל, אפשר להתקין אותו קרוב ליחידת ראש של הרכב ובכך לחסוך עלויות התקנה, אין צורך להריץ צמות ארוכות. Match מיוצרים בגרמניה! והם איכותיים יותר מדגמי Helix בסיסיים. לרמקולים המקוריים הוא מושלם, וגם לרמקולים עד רמת מחירים של 2000₪ הוא יהיה מעולה. מבחינת תוכנה ושליטה זה אותו הדבר, אין פונקציות שאתה מאבד. -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חשבתי על הסט הזה (ללא החלפת הקומפוננט כרגע) : HELIX AMPLIFY 206 DSP HELIX IK E8.1 (למה לא סליל בודד?) צמת plug&play לאוקטביה 2026 - MATCH PP-MQS 2.4 Basic ממה שהבנתי צריך גם כבל מאריך Match PP-EC 5.0 (אורך 5 מטרים, להרצת האות מהדשבורד אל המגבר). -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש המלצה למתקין קפדן ומוערך באיזור רחובות/ראשון לציון/יבנה? -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה. אגב, האם כאשר מתקינים DSP/מגבר משולב DSP, המתקין גם מבצע כיוונים וקליברציות נדרשות? או שרובם רק מתקינים וזהו? -
התייעצות לגבי שדרוג שמע בסקודה אוקטביה חדשה 2026
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קודם כל תודה רבה על התגובה המושקעת והמפורטת. * העדיפות היא 4-5K כולל התקנה. * הומלץ לי המגבר המשולב musway M5 אשר אמור לענות על הצרכים שלי - האם הוא עדיף? אני לא רואה את עצמי בתצורה שעולה על 4 + סאב. * לגבי סט קומפוננט - אפשר להתקין את הטוויטרים במקום היעודי שיש בקורות? אני ממש לא מעוניין לבצע שם חיתוכים. גם לא בתוך הדלת. רכב חדש ובאחריות ולא מעונין להפר אותה. * אגב, אין לי מה לנסות ולנצל את הסט הקדמי המקורי הקיים (ע"י מגבר DSP)? * איך זה עובד? אני קונה בנפרד את כל החלקים ואז ניגש איתם למתקין כלשהו? אם כן אז אשמח להמלצה באיזור רחובות/יבנה/ראשון לציון (אין לי בעיה לנסוע ליוסי אלפיין אבל רק העבודה אצלו זה 2000 ש"ח) -
היי התחדשתי בסקודה אוקטביה 2026. מבחינת יחידת הראש (מסך) הכול אחלה, אבל הסאונד די מאכזב. כמובן שהרכב באחריות לכן אני חושש מאד מכל מני פירוקי דלתות, ליצנים שיבצעו לי חיתוכי כבלים מקוריים וכדומה... מה האפשרויות העומדות בפני לשדרוג? בגדול שואף כרגע לתצורה של 4 רמקולים ואולי הוספת סאב קטן. האם כדאי בתור התחלה רק להוסיף מגבר DSP (כי מגבר סתם לא ייתן כלום) ולהשתמש ברמקולים המקוריים? לגבי תקציב, באמת שלא יודע, אבל מניח שעד 4-5K כרגע. אשמח לעצתכם המלומדת.
-
כן, 2012. זה גיר רובוטי בדגם הזה, לא?
-
מהקצת שהספקתי לקרוא בפורום וברחבי הרשת. אלא אם כן קיבלתי רושם מוטעה.
-
בינתיים, שולל את האלטו. סוויפט 2010 גם לא ממש נכנס לתקציב. כרגע על הכוונת: מיקרה 2011, סיריון 2011, או מאזדה 2 2011. זה נראה שהמאזדה רמה אחת מעל השאר, אבל יש לי הרגשה שגם התחזוקה+דלק יעלו הרבה יותר מעל השאר, האם זה נכון?
-
מה אתם אומרים? עדיף מיקרה 2011 על אלטו 2013 במקרה הזה?
-
זה לא קצת לרדת יותר מדי בשנתון? זה נראה שהמיקרה עדיפה על האלטו ברוב הפרמטרים, אבל בתקציב זעום כזה יכול להשיג שנתון גבוה יותר (אלטו). או שהשיקול שלי בכלל לא נכון?
-
הספייס סטאר 2013 אוט' כבר 42K, זה די חורג מהתקציב.
-
על אילו שנתונים מדובר? כמו כן, מה עם רכבים אחרים? למשל יונדאי i10, טויוטה aygo, סיטרואן c1 וכו'? ואולי כדאי לרדת בשנתון וללכת על מאזדה 2 (2010)?
-
שלום, מחפש רכב לזוגתי שהיא נהגת חדשה. מכיוון שכך, חשוב שיהיה: קטן(כנראה קטגורית מיני), אוטומט, אמין, נוח לנהיגה וסלחני לנהג חדש. קצת פחות חשוב: ביצועים, זריזות וכו'. התקציב הוא בין 30 ל- 35K גג. עדיפות לשנתון כמה שיותר גבוה. עיקר הנסיעות הן עירוניות ובלי יותר מדי נוסעים או מטען. כמו כן, גם חשוב שיהיה חסכוני (דלק, טיפולים, חלפים). אודה להמלצותיכם.
-
בעיה בנגינת אודיו עם HU Pioneer deh-6350sd וטלפון LG G4 ב-USB
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
רשום שם Your USB device via a front USB input. הייתי מצפה שיתייחס לטלפון כ-DOK. אין דרך לנגן(כבל מיוחד, קומבינה כלשהי וכו')? בקיצור נדפקתי? -
בעיה בנגינת אודיו עם HU Pioneer deh-6350sd וטלפון LG G4 ב-USB
nadavkrv פרסם הודעה בנושא של nadavkrv בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מישהו? בבקשה עזרתכם
