יש לנו 2007 (מנוע 1.5 מעט מתקדם יותר).
אמינה, די נוחה, היגוי טוב וזהו.
לוודא שעשו טיימינג בזמן ולוודא מערכת קירור במצב טוב.
צריכת הדלק תלויה בנהיגה - זה רכב איטי, אם מבינים שאין מה ללחוץ אותו, מגיעים לצריכה סבירה (1:9 עירוני, 1:11 בין עירוני, עם מזגן).