Jump to content

500 מעפ"ש

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 500 מעפ"ש

  1. יש לנו 2007 (מנוע 1.5 מעט מתקדם יותר). אמינה, די נוחה, היגוי טוב וזהו. לוודא שעשו טיימינג בזמן ולוודא מערכת קירור במצב טוב. צריכת הדלק תלויה בנהיגה - זה רכב איטי, אם מבינים שאין מה ללחוץ אותו, מגיעים לצריכה סבירה (1:9 עירוני, 1:11 בין עירוני, עם מזגן).
×
×
  • תוכן חדש...