Jump to content

maormmm

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי maormmm

  1. השנתון הוא 2006
  2. אההה... שכחתי לרשום: בעלות ראשונה הייתה ליסינג.. קרוב משפחה של עובד בחברת ליסינג והוא מכר לה את האוטו תודה על התגובה!!
  3. אהלן! חזרתי עכשיו מבדיקה של רכב, אני אשמח אם תוכלו להגיד לי אם כדאי לקנות ומה כדאי לתקן / מה עלות התיקון: הרכב הוא רכב מאזדה 3, 68,000 ק"מ, מוכרים אותו ב 45,000 בעלות ראשונה הייתה ליסינג נהג יחיד תוצאות הבדיקה: 1. מנוע, מערכת קירור, מערכת דלק מערכת הצתה - תקין 2. לתקן זוויות היגוי 3. קפיצים - בולמי זעזועים קדמיים חלשים 4. שילדה ומרכב - פגיעות בפח, פגמים בצבע ובפגושים, לאחר פגיעה מאחור, תיקוני פח וצבע במרכב סביב, מרווחים לא תואמים בחלקי המרכב. כל השאר תקין בעלת הרכב אמרה שהיא תתקן נזקים של פח ותעשה תיקוני צבע כלליים. מה אתם חושבים?
×
×
  • תוכן חדש...