אהלן!
חזרתי עכשיו מבדיקה של רכב, אני אשמח אם תוכלו להגיד לי אם כדאי לקנות ומה כדאי לתקן / מה עלות התיקון:
הרכב הוא רכב מאזדה 3, 68,000 ק"מ, מוכרים אותו ב 45,000
בעלות ראשונה הייתה ליסינג נהג יחיד
תוצאות הבדיקה:
1. מנוע, מערכת קירור, מערכת דלק מערכת הצתה - תקין
2. לתקן זוויות היגוי
3. קפיצים - בולמי זעזועים קדמיים חלשים
4. שילדה ומרכב - פגיעות בפח, פגמים בצבע ובפגושים, לאחר פגיעה מאחור, תיקוני פח וצבע במרכב סביב, מרווחים לא תואמים בחלקי המרכב.
כל השאר תקין
בעלת הרכב אמרה שהיא תתקן נזקים של פח ותעשה תיקוני צבע כלליים.
מה אתם חושבים?