Jump to content

agmoiv

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי agmoiv

  1. שלום! אני מעוניין לדעת אם שימוש בנייר ליטוש 800 ואז 1200 יספיק או שמומלץ להשתמש גם בנייר מס' 2000? אם השימוש בנייר הזה אכן משמעותי, איפה משיגים אותו? חיפשתי רבות וללא כל הצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...