Jump to content

פרומט

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

הנקודות של פרומט

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. השמן הוא סינטטי מלא ועומד בדיוק בתקנים של צ'מפיון מוטורס שהם בין היתר היבואנים של סיאט
  2. כנראה שכל הידענים והצעקנים אינם מבינים ואו יודעים במה מדובר אין שמנים נפרדים לשווקים מסוימים אלה שינוי בטכנולגיית ייצור השמנים המתבקשת ע"י תקני יצרני הרכב המשתנה חדשות לבקרים . העיקרון המנחה היום את יצרני הרכב הוא ייצור מכוניות חסכוניות בצריכת הדלק המבוססות על שמנים בעלי צמיגות נמוכה ביותר המאפשרות למנוע לעבוד בצורה חלקה ביותר ומצד שני לספק סיכוך מלא ועיל למכללים הפנימיים . אגב ,ככל שטכנולוגיית המנועים מתקדמת יותר היא מחייבת ייצור שמנים איכותיים וטובים יותר וברור שהעלויות הן בהתאם כך שאין כאן שום רצון "לחסוך" , ההיפך הוא הנכון , חבילת התוספים המוספים לשמן איכותית ביותר ויקרה יותר . מיותר לנהל דיונים וויכוחים עם כל "בעל מקלדת" החושב עצמו למבין גדול בשמנים , שמני LIQUI MOLY מאושרים לשימוש ע"י יצרני הרכב הגדולים והאיכותיים באירופה (ליצרני הרכבים באסיה ובארצות הברית אין המלצה למותג מסויים אלא לדרגות ביצוע) ובינהם : MB , BMW , VW , DAF , SCANIA,VOLVO , RENAULT ומתאימים ומספקים את כל דרישות יבואני הרכב בארץ ואם את כל החבורה המכובדת מאוד זה מספק - אשרינו שזכינו !! להלן איפיון המוצר מתוך אתר LIQUI MOLY ותמונת המוצר מתוך האתר , אינני יודע מהיכן לקח משתמש המכונה HWGEEK את תמונת המוצר , התמונה המצורפת היא תמונת המוצר שאותו אנו משווקים . Leichtlauf High Tech 5 W-40 Modern top class low-friction engine oil for all-season use in gasoline and diesel engines without diesel particulate filters (DPF). The combination of innovative base oils – based on synthesis technology and the latest additive technology – guarantees an engine oil that reduces oil and fuel consumption and that ensures fast lubrication of the engine. Depending on the manufacturer instructions, oil change intervals of up to 40,000 km are possible.
  3. לנהג השודים 18 זה גיל החברה , החברה נוסדה ב-1994
  4. תגובה להודעה זו : כשהיבואן מייבא מוצרים של מותג שהוא עצמו הקים, והמותג הזה מסתתר מאחורי חברת קש אמריקאית שבפועל קונה שמן זול ועלום שם ממקורות מפוקפקים ומשווקת אותו בישראל בלבד כאילו היה שמן פרימיום מתוצרת חברה אמריקאית, לא נתפלא אם במקביל יתברר שהשמן המיובא ומשווק לכאורה ע"י אותו יבואן מגרמניה יתגלה גם הוא כזיוף . תגובת פרומט : כנראה שהכותב אינו מבין מה המשמעות של מותג פרטי.... ברור שאנו מייבאים מוצרים שונים תחת המותג "אמריקן איגל" ובין היתר שמנים המיוצרים בארצות הברית . מהיכן יודע המשתמש ST BOB כי שמני LIQUI MOLY המיובאים לארץ הם מזוייפים ?! או ששמני אמריקן איגל נקנים ממקורות מפוקפקים ?! חבל מאוד שחלק משתמשי האתר למיניהם (ואל תהיו נאיביים....) הם בעלי אינטרסים ומנצלים את "עמימות שם המשתמש" במקרים מסוימים להטיל רפש במתחריהם .
  5. בוקר טוב אני מגיב להודעה זו בשם חברת פרומט - יבואנית שמני ותוספי LIQUI MOLY בישראל אינני יודע מהיכן שאב ....החבר המוסכניק שלך משכונת התקווה את הידע הנרחב בנושא השמנים ומי הסמיך אותו לתת "המלצות מרחיקות לכת" כפי שנתן לך. LIQUI MOLY הינה יצרן שמנים גדול ומכובד בגרמניה , אירופה ובעולם כולו , אגב , לפי סקר שנערך בגרמניה נתח השוק של LIQUI MOLY לתקופה 1-10.2011 עמד על 29.9% בעוד שלקסטרול יש נתח שוק של 27.9% . לעצם העניין , לא נתקלנו בזיוף של שמני היצרן בארץ , שינוי התוויות של השמנים מתבצע כאשר משתנים תקני יצרני הרכב שבהם עומד השמן ובתקופה האחרונה השתנתה התווית מכיוון שנוספו תקנים של פיג'ו-סיטרואן (B71 2294 , B71 2296 ) ובהתאם לכך עודכנה התווית . ברור לנו שמי ש"בוחש" בקדירה הזו הם גורמים עלומי שם (שמתחזים למשתמשים מן השורה) שדורשים מאוד את טובתינו ומן הסתם זה נובע מתוך מצוקה שקל מאוד להבין אותה , בדיוק כשם שהתבטא אחד ממשתמשי האתר שכתב ואני מצטט: ועל זה אמרו חכמינו: אבן שטיפש זרק לבאר גם 1000 חכמים לא יצליחו להוציא הגיס של השכן של המוסכניק מראש העין שבר פה את המוניטין של כל חברת LM בכמה לחיצות על המקלדת....
×
×
  • תוכן חדש...