Jump to content

amir_roth

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים
  • תחביבים
    רכבי ספורט, מוטוריקה, אופנועי שטח, ספורט ים
  • מקצוע
    מהנדס

הנקודות של amir_roth

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מאיפה אני מוריד את הStreet View הזה?
  2. הגיוני שכן, ולמה לך בכלל האופציה לא לשלב? הסיכויים שיקרה משהו לרכב אם תחליט שלא לשלב גבוהים אם תחליט שכן. לא חאראם על הרכב?
  3. מחזק את מה שכתבו פה! זו אחת הטענות המרכזיות למזדה 2 ליטר, לא חסוכנית בכלל ועלולה להכאיב בכיס בכל ביקור בתחנת דלק.
  4. רציתי לדעת מה כבר יכול להיות הנזק לרכב(ישן) אופל קורסה 2002 במידה ואך אחד לא יניע/ יסע עליו?
×
×
  • תוכן חדש...