שלום לך,
אני ממליץ לך על סובארו B4!
בערך לפני שנה קניתי את הרכב סובארו B4 אחרי המון רכבים שהחלפתי בעבר..
ואני לא מצטער על כל רגע עם הB4, הרכב סופר מפנק והחיוך מהנהיגה לא יורד לי מהשפתיים ואני בטוח שגם לאחרים לא..
רכב מנהלים, אחיזת כביש מעולה, ביצועים מעולים, 4X4, נוח בנסיעה, אבזור.. ומרווח מאוד!!
וכפי שlanosforce כתב ובצדק- הB4 עם אחיזת הכביש הכי טובה עם המון יתרונות שמפנקים את הנוסעים ואת הנהג.
וכמובן.. הרכב מאוד אמין ונוח.
שיהיה לך בהצלחה, מקווה שעזרתי.