עשיתי נסיעה קצרה על הרכב והוא נראה סבבה.
בדקתי את המסמכים - הרכב עלה על הכביש בנובמבר 2010
הרכבה נקנה מחברת ההשכרה עם 2000 ק"מ בינואר 2011
היום הרכב נמכר עם 35,000 ק"מ - כשיש אחריות עד נובמבר - חצי שנה.
נניח שהרכב עובר בדיקה כמו שצריך
העניין הוא שאני אהיה היד השלישית על הרכב הזה, כשהיד הראשונה היא השכרה.
אם אני לא אחזיק אותו לפחות חמש שנים (ולא שיש לי כוונה לרוץ ולמכור מחר), אז תהיה לו יד יחסית גבוהה,
ומכיוון שאין מחסור במאזדה 2 אני אצטרך גם לחתוך משמעותית במחיר.
האם זה נשמע לכם שווה ?
להשווה - מאזדה 2 מליסינג, יד 1, עם ק"מ דומה נמכרת ב-69,000 ש"ח - 5,000 שח יותר מהרכב המדובר ועם יד אחת פחות...
תודה