Jump to content

looking4wheels

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

הנקודות של looking4wheels

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה ד"ר סובארו... אני ראיתי במסמכים שלו שהוא קנה את הרכב עם 2000 ק"מ אחרי 3 חודשים על הכביש - זה לא יהיה רלוונטי בכלל ? המחירון של הרכב הוא 82K, ביד שתים יד ראשונה פרטית מוצעות ב-73K-75K ולמעלה מזה. נכון שאני אהיה יד 3 של רכב מהשכרה שיש כמוהו רבים בשוק, אבל אובדן הערך המהותי לא מגולם כבר במחיר ? מה לגבי זה שלרכב יש עוד שנה וחצי אחריות יצרן או שבאותו מחיר מפרטי אני קונה שנת דגם אחת (או שתים) פחות ?
  2. המחיר של יד 1 פרטית הוא באיזור ה-73,000 ומעלה אז כמה לדעתך צריכה להיות הפחתה של עוד יד והשכרה ? ברור לי שכשאני ארצה למכור את הרכב, אני אהיה פחות אטרקטיבי מאחרים כי אני אהיה יד שלישית ותהיה השכרה ברקע, ולכן אני רוצה להבין בכמה מדובר כדי שזה יגולם במחיר הנוכחי. אגב - מדובר על רכב שעלה לכביש בסוף שנה - נובמבר כך שיש עוד חצי שנה לאחריות יצרן
  3. עשיתי נסיעה קצרה על הרכב והוא נראה סבבה. בדקתי את המסמכים - הרכב עלה על הכביש בנובמבר 2010 הרכבה נקנה מחברת ההשכרה עם 2000 ק"מ בינואר 2011 היום הרכב נמכר עם 35,000 ק"מ - כשיש אחריות עד נובמבר - חצי שנה. נניח שהרכב עובר בדיקה כמו שצריך העניין הוא שאני אהיה היד השלישית על הרכב הזה, כשהיד הראשונה היא השכרה. אם אני לא אחזיק אותו לפחות חמש שנים (ולא שיש לי כוונה לרוץ ולמכור מחר), אז תהיה לו יד יחסית גבוהה, ומכיוון שאין מחסור במאזדה 2 אני אצטרך גם לחתוך משמעותית במחיר. האם זה נשמע לכם שווה ? להשווה - מאזדה 2 מליסינג, יד 1, עם ק"מ דומה נמכרת ב-69,000 ש"ח - 5,000 שח יותר מהרכב המדובר ועם יד אחת פחות... תודה
  4. ראיתי מודעה על רכב למכירה, מזדה 2, יד שניה כאשר היד הראשונה היא השכרה. הוא טוען שתקופת ההשכרה היתה קצרה מאד - השאלה היא האם יש דרך לבדוק את זה ? האם זה משפיע ? ראיתי במחירונים שהשכרה של עד 12% מורידה 10% במחיר - מה דעתכם ? הרכב הוא משנת 2010 - שנה וחצי על הכביש עם 35,000 ק"מ מצד אחד זה לא מעט לרכב שנמצא שנה וחצי על הכביש - מצד שני הוא מציע אותו במחיר של יד 1 פרטית בשנת דגם 2009 או 2008 עם קילומטראג' גבוה יותר. מה דעתכם ?
  5. לא מבין גדול במכוניות אבל שכרתי לפני שבועיים את הקורסה החדשה, ידנית נראה לי עם מנוע 1200 מעבר לה שהרכב יפה ומעוצב, אני לא התרשמתי...המנוע די חלש ומחוץ לעיר ב-100 קמ"ש אתה מרגיש אותו מתאמץ...
  6. תודה. אין לי בעיה עם ידנית ואין דרישות מיוחדות מהרכב. כמו שכתבתי - אני לא להוט לקנות רכב חדש בשביל לקרוע את הניילון ולהפסיד הרבה על האובדן ערך אבל אני לא רוצה לשים במוסך על תיקונים שוטפים את כל מה שאני חוסך בקנייה. שיקול נוסף - מאזדה 2 יש כמו זבל, הפיאסטה בגרסא הידנית יותר "נדירה" האם לא תהיה בעיה למכור פיאסטה כזאת בעוד כמה שנים ? תודה
  7. שלום לכולם אני מחפש רכב שישמש אותי לצרכי עבודה והתניידות... לא נוסע הרבה ק"מ בשביל העבודה, רווק בלי ילדים, אז אחרי בירורים ואחרי שנהגתי על מאזדה 2 כרכב חברה כמה שנים התקווננתי על הרכב הזה - בתקציב של בערך 60K לרכב 2008 או 2009 בשאיפה עם לא יותר מ-70K ק"מ... אבל כשאני מתייעץ עם אנשים אומרים לי - תוסיף עוד קצת ותיקח איביזה / סקודה פביה / פורד פיאסטה ידנית חדשה.... מה אתם אומרים ? השיקולים - מחפש רכב אמין, ללא עלויות תחזוקה יקרות, שלא ישתה יותר מדי דלק, ולא להפסיד כסף על אובדן ערך (אבל מצד שני לא לשלם יותר מדי למוסך... אשמח לשמוע את דעתכם ואם יש להם המלצות על רכב אחר בתקציב של 60K, אשמח לשמוע
×
×
  • תוכן חדש...