Jump to content

shvoonder

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של shvoonder

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הייתי בתערוכה ואני מצטער על זה ואני ממליץ לכולם לא ללכת. אני לא יודע אם אפשר לקרוא לדבר כזה תערוכה, פשוט שמו מכוניות פשוטות שרואים כל יום על הכביש ואולי כמה חדשות (שאי אפשר להכנס אליהן כי הן סגורות) ועוד לוקחים על זה כסף. אפילו הסיאט MII הייתה נעולה. אם הייתי רוצה לראות מכוניות שיש על הכביש הייתי הולך לכל חנות שאני רוצה והייתי יכול גם להכנס שם לאוטו ולא רק לראות מהצד. כל ההתלהבות סביב הפרארי והמזראטי הייתי סתמית בגלל שהיה אפשר לראות אותה ממרחק של 20. בנוסף גם ההתארגנות הייתה נוראית. פתחו "כניסה מהירה" במיוחד למבקרים ובסוף סגרו גם אותה ביחד עם כל שאר הכניסות האפשריות ולכן נאלצנו להסתובב שעה וחצי מסביב ולחפש חניה ולבסוף חנינו כ 2 ק"מ מהתערוכה. לדעתי כדאי להחרים את התערוכה הזאת כדי שהם סוף סוף ישפרו אותה או שלפחות ייקחו מחיר הולם על הכניסה. בשביל תערוכה כמו שהייתה השנה, הם צריכים לשלם למבקרים כדי שבכלל ייכנס לשם מישהו. כל שנה מבטיחים לנו שיהיה הרבה יותר טוב אבל התערוכה רק מתדרדרת משנה לשנה.
×
×
  • תוכן חדש...