Jump to content

Tabacman

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Tabacman

  1. שלום. קיבלתי הצעה מהעבודה שלי לרכוש דיבורית של בורי דגם 9040 לרכב. במוקד ההתקנות הנציגה אמרה לי שהדיבורית לא עובדת טוב עם איפון 4 ולכן אני מתלבט. היא גם אמרה שבמידה והדיבורית והאיפון יצליחו להתחבר השמע יהיה גרוע. לבוס שלי יש נקסוס s ואצלו שומעים טוב מאוד. מה גם שלשני הטלפונים יש אותו התקן BT מה אתם אומרים? לקחת או לא? תודה מראש אורי
×
×
  • תוכן חדש...