שלום.
קיבלתי הצעה מהעבודה שלי לרכוש דיבורית של בורי דגם 9040 לרכב.
במוקד ההתקנות הנציגה אמרה לי שהדיבורית לא עובדת טוב עם איפון 4 ולכן אני מתלבט.
היא גם אמרה שבמידה והדיבורית והאיפון יצליחו להתחבר השמע יהיה גרוע.
לבוס שלי יש נקסוס s ואצלו שומעים טוב מאוד. מה גם שלשני הטלפונים יש אותו התקן BT
מה אתם אומרים? לקחת או לא?
תודה מראש
אורי