שלום,
אני מעוניין ברכישת רכב שני (לרכבת).
סכום: גג עד 20
גיר: עדיף אוטו'. מגורים בחיפה
עוד: אמין וחסכוני. לא מעניין אותי כוח. עדיפות למיני, לא משפחתי
עדיפות לוותר על מקיף
מצאתי כתבה ישנה ב YNET הממליצה על הדגמים הבאים:
סוזוקי סוויפט, דייהטסו שרייד, מאזדה 121
עוד שמעתי על פייסטה, סוזוקי איגני, מאזדה דניו, טויוטה יאריס
אני מעוניין להתמקד בשניים-שלושה דגמים מומלצים ולהתחיל לחפש.