Jump to content

bcm_squid

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bcm_squid

  1. תודה רבה! 87 זה קצת רחוקי לי. מעדיף משנות ה-90 המאוחרות/2000 מוקדמות. איך באמת מוצאים רכב "מטופל נכון" ? אם אני לא מכיר את המוכר, זו קצת בעיה להאמין לו....
  2. שלום, אני מעוניין ברכישת רכב שני (לרכבת). סכום: גג עד 20 גיר: עדיף אוטו'. מגורים בחיפה עוד: אמין וחסכוני. לא מעניין אותי כוח. עדיפות למיני, לא משפחתי עדיפות לוותר על מקיף מצאתי כתבה ישנה ב YNET הממליצה על הדגמים הבאים: סוזוקי סוויפט, דייהטסו שרייד, מאזדה 121 עוד שמעתי על פייסטה, סוזוקי איגני, מאזדה דניו, טויוטה יאריס אני מעוניין להתמקד בשניים-שלושה דגמים מומלצים ולהתחיל לחפש.
×
×
  • תוכן חדש...