Jump to content

LI_LA_LO

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי LI_LA_LO

  1. אחרי חיפוש בפורומים השונים באתר, בחרתי לנסות תושבת מנוע ימנית קדמית חליפית של יצרן בשם NOK. הותקנה לפני כשבוע ועושה את העבודה כמו שצריך, המנוע שקט והנסיעה נעימה יותר באופן משמעותי. באותה הזדמנות נבדקו שאר תושבות המנוע (קדמית שמאלית ואחורית) ונמצאו תקינות. לי
  2. חברים יקרים, לאחר חיפוש בפורום ללא תשובה אני מעלה את השאלה הבאה ואודה לתשובה בנושא. בגלל הבדלי המחיר הגדולים בין תושבת מנוע מקורית (1000 ש"ח) לחלופית (200 ש"ח) האם תושבת מנוע חלופית עושה את העבודה ? תודה מראש לי
  3. שלום איתי, מה עשית בסופו של דבר ? האם החליפי עושה את העבודה ?
×
×
  • תוכן חדש...