אחרי חיפוש בפורומים השונים באתר, בחרתי לנסות תושבת מנוע ימנית קדמית חליפית של יצרן בשם NOK.
הותקנה לפני כשבוע ועושה את העבודה כמו שצריך, המנוע שקט והנסיעה נעימה יותר באופן משמעותי.
באותה הזדמנות נבדקו שאר תושבות המנוע (קדמית שמאלית ואחורית) ונמצאו תקינות.
לי