Jump to content

eg2000

  • הודעות

    26
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eg2000

  1. שלום, אני מתעניין בקניית סוויפט 2008 וראיתי עד עכשיו שני רכבים שיכולים להיות רלוונטים. שניהם מהדגם המאובזר יותר (GLX) הראשונה עם 62K ק"מ, אחרי טיפול + צמיגים חדשים + כמה תוספות קטנות (חיישנים, דיבורית בלוטוס, מרימי שמשות, קודנית). נראית שמורה מאד מטופלת רק במוסך מורשה. לא מוכן לרדת שקל מתחת למחירון (לאחר פגישה). ההתרשמות שלי שהמוכר אמין. השנייה היא יד שנייה, כלומר אני אהיה שלישית, מה שלפי לוי יצחק/יד 2 מיד מוריד את המחירון שלה אחרי הקנייה ב 2K/3.5K בהתאמה. היתרון הגדול שלה שיש לה רק 30K, אך החשש שלי פה הוא כפול - א. עניין ירידת הערך המיידית ברגע שהרכב עובר ליד שלי, פלוס הקושי הפוטנציאלי למכור אותה הלאה כיד 3 ב. העובדה שרכב כזה צעיר הוא יד 2 כבר. המוכרת נתנה לי הסבר שהיד הראשונה רצתה להחליף צבע ושהיא פשוט החזירה אותו לסוכנות והיא קנתה את הרכב כיד 2 מהסוכנות (לא הייתה העברת בעלות כפולה). ההסבר לא משכנע לכאן או לכאן, כך שנותר לי לסמוך רק על בדיקה ובדיקת היסטוריית בעלות. בנוסף, היא מעט גמישה במחירון (הפחתה של 2K לאחר מיקוח ראשוני) היא עם קצת פחות תוספות מהרכב הראשון (ללא חיישנים/דיבורית), והיא לפני טיפול וטסט ביוני. ההפרש במחירים לאחר מו"מ הוא כ 1500 ש"ח לטובת השנייה (כלומר השנייה יותר זולה). מה המלצותיכם? כ"כ איך ניתן לבדוק לעומק את היסטוריית הבעלויות? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...