Jump to content

sagilevy

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sagilevy

  1. שלום לכולם יש לי הונדה סיוק מודל 2007 .117 אלף קילומטר 1.כאשר אני מגיע למהירות של בין 30 ל 40 קמ"ש אני מרגיש זיוף בנסיעה . מין קפיצות קלות או קירטוע קל כשאני עובר את ה 40 קמ"ש זה מספיק. 2.במצב עמידה ברמזור למשל הרכב מראה במד הטורים מעט מעל לחצי טור והרכב רועד . למישהו יש אולי מידע שיכול לעזור לי כדי שלא יערבבו אותי בסיפורים במוסך ? תודה מראש לעוזרים .
×
×
  • תוכן חדש...