שלום לכולם יש לי הונדה סיוק מודל 2007 .117 אלף קילומטר
1.כאשר אני מגיע למהירות של בין 30 ל 40 קמ"ש אני מרגיש זיוף בנסיעה . מין קפיצות קלות או קירטוע קל
כשאני עובר את ה 40 קמ"ש זה מספיק.
2.במצב עמידה ברמזור למשל הרכב מראה במד הטורים מעט מעל לחצי טור והרכב רועד .
למישהו יש אולי מידע שיכול לעזור לי כדי שלא יערבבו אותי בסיפורים במוסך ?
תודה מראש לעוזרים .