Jump to content

uriw

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של uriw

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי האם הצלחת לשנות קוד קודן בהונדה סיוויק ץ אם כן אשמח שתסביר לי איך ?
  2. שלום לכולם ! ברשותי סיאט לאון 2002 ובשבוע אחרון בכל פעם שאני מאיץ ומהירות עולה ל60 קמש הרכב מתחיל לרעוד , אך ברגע אני עוזב את דוות הגז הכר נוסע רגיל ללא שום רעידות . הרעידות הן אך ורק בהאצא בין 60-100 קמש . עשיתי טיפול גדול לרכב כולל פילטרים ןהחלפת פלגים ומסננים , כמו כן כיוון פרונט אך שום דבר לא עוזר . אשמח לעזרתכם .
×
×
  • תוכן חדש...