שלום לכולם !
ברשותי סיאט לאון 2002 ובשבוע אחרון בכל פעם שאני מאיץ ומהירות עולה ל60 קמש הרכב מתחיל לרעוד , אך ברגע אני עוזב את דוות הגז הכר נוסע רגיל ללא שום רעידות . הרעידות הן אך ורק בהאצא בין 60-100 קמש . עשיתי טיפול גדול לרכב כולל פילטרים ןהחלפת פלגים ומסננים , כמו כן כיוון פרונט אך שום דבר לא עוזר .
אשמח לעזרתכם .