Jump to content

crmadrid

  • הודעות

    28
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי crmadrid

  1. 67 פלוס מינוס
  2. שלום. לפני כשנה בערך קניתי פיקנטו 2018 חדשה מהחברה, בתשלומים. יוצא לי לשלם כמעט 1000 שקל בחודש רק על ההלוואה של הרכב ועוד 400 שקל בחודש על ביטוחים, וכל זה מבלי להכניס את הדלק לחישוב. בקיצור יוצא לי לשלם 2000 פלוס בחודש על הרכב. ההוצאה הזו כבדה עלי ולכן אני מעוניין למכור וחשבתי על סיריון בשנתונים 2008-2009 כאופציה. האם זה דבר נכון לעשות? (אנא הימנעו מתגובות כמו: למה עשית את זה או למה לא חשבת לפני שרכשת. אני מודע לטעות שעשיתי ועכשיו מנסה לתקן). תודה.
×
×
  • תוכן חדש...